اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سابق سپاه تهران بزرگ:

هروقت سردار شاطری را می‏دیدیم، احساس می‏کردیم به دنبال شهادت است

خبرگزاری فارس: جانشین سابق سپاه تهران بزرگ گفت: از همان ابتدا، هروقت حاج حسن شاطری را می‏دیدیم، به نوعی این حس در ما به وجود می‏آمد که این مرد بزرگ به دنبال شهادت است.

هروقت سردار شاطری را می‏دیدیم، احساس می‏کردیم به دنبال شهادت است

علی‏اصغرخانی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان به بیان خاطراتی از همراهی خود با سردار شهید شاطری پرداخت و اظهار داشت: از همان ابتدا، هر وقت که حاج حسن شاطری را می‏دیدیم یا با ایشان همراه بودیم، به نوعی حسی در ما به وجود می‏آمد که این مرد بزرگ به دنبال شهادت است.

وی ادامه داد: همیشه در کنار حاج حسن شاطری احساس می‏کردیم که این مجاهد راه حق به دنبال شهادت است.

جانشین سابق سپاه تهران بزرگ افزود: هرکس که در کنار سردار شاطری بودن را درک کرده باشد، می‏تواند تأیید کند که در این دنیا ماندن برای شهید شاطری به واقع بسیار سخت بود.

خانی عنوان کرد: سردار شاطری بعد از جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس نیز آرام ننشست و این احساس را به خوبی پس از دوران جبهه در حاج حسن بسیار می‏دیدیم که او به هر نوعی به دنبال شهادت در راه اسلام و ایران است.

وی بیان داشت: از مدت‏ها پیش شکی نداشتیم که سردار شاطری بالأخره به آرزویش می‏رسد و فکر می‏کردیم که او به زودی به دیدار محبوبش می‏شتابد.

مشاور شهردار تهران افزود: تردیدی نداشتیم که سردار شاطری روزی از بین دوستان و همرزمانش خواهد رفت و در حلقه جاودانه شهدا قرار می‏گیرد.

خانی ادامه داد: سردار شاطری مدت‏ها در بازسازی کشورهای مختلف همسایه ایران تلاش کرد و این سردار دلاور اسلام در نهایت نیز به آرزویش رسید و با کمال میل به سمت شهدا و همسنگرانش رفت.

فرمانده سابق تیپ مستقل 44 قمر بنی هاشم گفت: سردار شهید شاطری بدون شک بسیار خرسند است که به آرزوی دیرینه‏اش رسید.

خانی گفت: اغراق نیست اگر بگوییم امروز همه همرزمان و خانواده این مرد بزرگ و مجاهد خستگی‏ناپذیر می‏دانند که سردار شاطری خیلی به دنبال شهادت بود.

سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سال‏های جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه‏های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

ایشان همچنین به عنوان یک سرباز ولایت‏مدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سال‏های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب‏دیده لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشأ بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.

این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این شهادت مزدی بود که سردار شاطری بعد از عمری مجاهدت و ممارست در راه خدا و احیای ارزش های اسلامی و نیز خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالی گرفت و امیدواریم شفاعت ایشان در روز قیامت نصیب حال ما نیز شود. 

انتهای پیام/2249/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول