اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین خبر داد

پاسخگویی منطقه دو شهرداری قزوین به 315 پیام مردمی

مدیر شهرداری منطقه دو قزوین گفت: در اسفند ماه 91 با سامانه 137 منطقه دو شهرداری 315 تماس گرفته شده که 138 مورد آن مربوط به درخواست شهروندان برای آسفالت، مرمت و لکه‌گیری کوچه‌ها، خیابان‌ها و محله بوده است.

پاسخگویی منطقه دو شهرداری قزوین به 315 پیام مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، حسین بهزادپور اظهار داشت: بعد از مسئله آسفالت، مرمت و لکه‌گیری بیشترین تماس از طرف شهروندان مربوط به جلوگیری از سد معبر مصالح ساختمانی معابر بود که مشکلات فراوانی را به وجود آورده است.

وی افزود: برای تسهیل در حل مسائل و مشکلات درخواستی شهروندان از طریق 137 تدابیری اندیشیده شده که از جمله آن‌ها انتقال مسائل و مشکلات همشهریان در کمترین زمان ممکن به واحدهای مربوطه است و دریافت پاسخ عملی آن در کمتر از 48 داده می‌شود.

بهزادپور عنوان کرد: از همشهریان درخواست می‌شود در زمان تماس با سامانه 137 نسبت به اعلام آدرس دقیق، مشکلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و برای رفع آن‌ها تعجیل نکنند تا شهرداری بتواند با طی مراحل قانونی و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز مشکلات و موارد درخواستی را بر طرف کند.

وی اضافه کرد: تعداد زیادی از درخواست‌ها، مشکلات معابر و محلات است که در قالب پروژه باید حل و فصل شود که در مدت زمان کوتاه امکان انجام خواسته میسر نیست و برای اینگونه موضوعات مانند آسفالت کوچه و خیابان ـ ایجاد فضای سبز در محله‌های مورد نظر یا مواردی که در قالب پروژه باید انجام شود مستلزم ایجاد اعتبار و ردیف پروژه است بنابر این برخی از درخواست‌ها مورد بررسی قرار گرفته و در پروژه‌های سالیانه مد نظر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/77002/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول