به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، حسین بهزادپور اظهار داشت: بعد از مسئله آسفالت، مرمت و لکهگیری بیشترین تماس از طرف شهروندان مربوط به جلوگیری از سد معبر مصالح ساختمانی معابر بود که مشکلات فراوانی را به وجود آورده است.
وی افزود: برای تسهیل در حل مسائل و مشکلات درخواستی شهروندان از طریق 137 تدابیری اندیشیده شده که از جمله آنها انتقال مسائل و مشکلات همشهریان در کمترین زمان ممکن به واحدهای مربوطه است و دریافت پاسخ عملی آن در کمتر از 48 داده میشود.
بهزادپور عنوان کرد: از همشهریان درخواست میشود در زمان تماس با سامانه 137 نسبت به اعلام آدرس دقیق، مشکلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و برای رفع آنها تعجیل نکنند تا شهرداری بتواند با طی مراحل قانونی و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز مشکلات و موارد درخواستی را بر طرف کند.
وی اضافه کرد: تعداد زیادی از درخواستها، مشکلات معابر و محلات است که در قالب پروژه باید حل و فصل شود که در مدت زمان کوتاه امکان انجام خواسته میسر نیست و برای اینگونه موضوعات مانند آسفالت کوچه و خیابان ـ ایجاد فضای سبز در محلههای مورد نظر یا مواردی که در قالب پروژه باید انجام شود مستلزم ایجاد اعتبار و ردیف پروژه است بنابر این برخی از درخواستها مورد بررسی قرار گرفته و در پروژههای سالیانه مد نظر قرار میگیرد.
انتهای پیام/77002/ق/ظ1004