اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز سامانه امور مشترکان شهردای قم خبر داد

ثبت پیام‌های مردمی در سامانه 137 شهرداری قم

مدیر مرکز سامانه امور مشترکان شهرداری قم از ثبت روزانه بیش از 400 پیام در سامانه 137 خبر داد.

ثبت پیام‌های مردمی در سامانه 137 شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، علی‌اکبر رحیمی با اشاره به فعالیت‌های سامانه 137 امور مشترکان شهرداری در ایام نوروز اظهار کرد: با توجه به ضرورت خدمات‌رسانی شایسته به مردم و زائرین کریمه اهل بیت سلام‌الله علیها در ایام نوروز و دستور شهردار قم برای توسعه خدمات امور مشترکین در این ایام، جهت پاسخگویی به شهروندان و زائرین گرامی سامانه 137 به صورت 24 ساعته در ایام نوروز فعال است.

وی از ثبت بیش از 400 پیام در سامانه 137 امور مشترکین شهرداری قم خبر داد و افزود: طبق مصوبه ستاد تسهیلات زائران استان در ایام نوروز سامانه 137 علاوه بر روال فعالیت‌های ذاتی پاسخگویی به مشکلات شهری، وظیفه راهنمایی زائران کریمه اهل بیت سلام‌الله علیها و مسجد مقدس جمکران را بر عهده خواهد داشت.

مدیر مرکز سامانه 137 شهرداری قم ادامه داد: زائران و مسافران در بدو ورود به شهر قم از طریق پیامک و تابلوهای اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های سامانه 137 مطلع شده و می‌توانند با تماس با این مرکز، اطلاعات مراکز خدماتی، رفاهی، بهداشتی و درمانی، پمپ‌های بنزین، کمپینگ‌ها و... را دریافت کنند.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول