به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، علیاکبر رحیمی با اشاره به فعالیتهای سامانه 137 امور مشترکان شهرداری در ایام نوروز اظهار کرد: با توجه به ضرورت خدماترسانی شایسته به مردم و زائرین کریمه اهل بیت سلامالله علیها در ایام نوروز و دستور شهردار قم برای توسعه خدمات امور مشترکین در این ایام، جهت پاسخگویی به شهروندان و زائرین گرامی سامانه 137 به صورت 24 ساعته در ایام نوروز فعال است.
وی از ثبت بیش از 400 پیام در سامانه 137 امور مشترکین شهرداری قم خبر داد و افزود: طبق مصوبه ستاد تسهیلات زائران استان در ایام نوروز سامانه 137 علاوه بر روال فعالیتهای ذاتی پاسخگویی به مشکلات شهری، وظیفه راهنمایی زائران کریمه اهل بیت سلامالله علیها و مسجد مقدس جمکران را بر عهده خواهد داشت.
مدیر مرکز سامانه 137 شهرداری قم ادامه داد: زائران و مسافران در بدو ورود به شهر قم از طریق پیامک و تابلوهای اطلاعرسانی از فعالیتهای سامانه 137 مطلع شده و میتوانند با تماس با این مرکز، اطلاعات مراکز خدماتی، رفاهی، بهداشتی و درمانی، پمپهای بنزین، کمپینگها و... را دریافت کنند.
انتهای پیام/2258/غ/چ3000