اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه هتلداران کرمان:

57 هتل در کرمان میزبان مسافران نوروزی هستند

رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمان گفت: 57 هتل و مهمانپذیر میزبان مسافران نوروزی در استان کرمان هستند.

57 هتل در کرمان میزبان مسافران نوروزی هستند

سید علی معین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 25 هتل در استان کرمان احداث شده که 9 هتل در شهر کرمان قرار دارد و میزبان مسافران در نوروز هستند.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار تخت برای مسافران در استان کرمان وجود دارد، افزود: استان کرمان دارای 32 مهمانپذیر است که 11 واحد در شهر کرمان احداث شده است.

رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمان عنوان کرد: رسیدن استان کرمان به نقطه عالی در زمینه ضریب اشغال مراکز اقامت دائمی جای کار دارد.

این مسئول ابراز داشت: متوسط اقامت مسافران در ایران چهار شب و در استان کرمان دو شب است که به نظر می‌رسد با توجه به حجم مسافران نوروزی در سال جاری این رقم در کرمان افزایش یابد.

معین‌زاده از عرضه غذاهای سنتی و محلی کرمان در بعضی از هتل‌ها و رستوران‌های کرمان خبر داد و اذعان داشت: توزیع غذاهای محلی نیاز به سرمایه‌گذاری دارد.

وی با بیان اینکه استان کرمان جزو استان‌های پیشگام در اجرای طرح‌های گردشگری است، خاطر نشان کرد: تمام هتل‌های کرمان تخفیف 10 درصدی را برای مسافران نوروزی در نظر گرفتند.

معین‌زاده گفت: به زودی تمام نرخنامه‌های هتل‌های کرمان دوزبانه می‌شود و همکاری بین بخش خصوصی و دولتی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران باید افزایش یابد.

این مسئول اضافه کرد: پانسیون‌ها، واحدهای اسکان موقت و مدارس استان کرمان در ایام نوروز برای اسکان مسافران فعال شده‌اند و اگر همکاری این مراکز وجود نداشت با توجه به حجم بالای گردشگران با مشکل مواجه می‌شدیم.

انتهای پیام/80019/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول