اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه هتلداران همدان خبر داد

هتل‌های همدان میزبان مسافران نوروزی در ایام فاطمیه

رئیس جامعه هتلداران همدان از پذیرایی از مسافران نوروزی در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با مشارکت هتل‌های همدان خبر داد.

هتل‌های همدان میزبان مسافران نوروزی در ایام فاطمیه

شهرام شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با نوروز سال 92 جامعه هتلداران تصمیم بر این گرفتند تا از مسافران و میهمانان نوروزی پذیرایی کنند.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت اداره میراث فرهنگی استان مقرر شد با پخت و تهیه آش نذری در محوطه آرامگاه بوعلی سینا از میهمانان و گردشگران پذیرایی کنیم.

رئیس جامعه هتلداران همدان تصریح کرد: دو هتل پارسیان بوعلی و هتل بین‌المللی باباطاهر، بانی و عهده‌دار آش رشته نذری شدند که این غذای نذری در محلی که برای این موضوع تدارک دیده شده در آرامگاه بوعلی توزیع خواهد شد.

به گفته وی، هتل آرین نیز تهیه و تدارک چای و خرمای نذری را تا پایان تعطیلات نوروز و ایام فاطمیه دوم برعهده گرفته است.

در استان همدان 11 هتل درجه یک تا هتل چهار ستاره با ظرفیت یک هزار تختخواب به نام‌های یاس، مرمر، بوعلی، آزادی، باباطاهر و هتل آپارتمان خاتم در سطح شهر همدان، هتل نهاوند در شهرستان نهاوند، هتل سینا در شهر لالجین، هتل ملت در شهرستان فامنین و همچنین مهمانسرای گردشگری علیصدر در مجتمع غار علیصدر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی و همچنین در تمام فصول سال هستند.

انتهای پیام/89020/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول