اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و دوستداران میراث فرهنگی

نخستین هتل سنتی خوزستان در شوشتر فعالیت خود را آغاز کرد

همزمان با نزدیک شدن حضور مهمانان نوروزی در شوشتر، نخستین هتل سنتی خوزستان در شوشتر آغاز به کار کرد.

نخستین هتل سنتی خوزستان در شوشتر فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، مدیر هتل سنتی شوشتر در بازدید دوستداران میراث فرهنگی این شهرستان اظهار کرد: تلاش کردیم تا نخستین هتل سنتی خوزستان در بهار فعالیت خود را آغاز کند و به این آرزوی سرمایه‌گذاری خود نیز رسیدیم.

آرش سرابی با اشاره به اینکه تأسیس این هتل در اصل فرهنگ‌سازی برای مردم شوشتر است، افزود: درصدد هستیم با راه‌اندازی این هتل، فرهنگ حفظ و احیای آثار تاریخی به ویژه خانه‌های سنتی و با ارزش شهرستان شوشتر را بین مردم نهادینه کنیم و در این خصوص نخستین قدم را برداشتیم.

وی اضافه کرد: ظرفیت این هتل محدود است، اما تلاش شده است با المان‌های ویژه موجود در شهرستان شوشتر و با اصالت در معماری این شهر تاریخی این هتل سنتی را احداث کنیم.

*بخش اعظم تخت‌های این هتل رزرو شده است

مدیر هتل سنتی شوشتر خاطرنشان کرد: بخش اعظم تخت‌های این هتل سنتی در ایام نوروز رزرو شده است و به این دلیل پیش‌بینی می‌شود که در نوروز سال‌جاری استقبال زیادی از این هتل شود.

سرابی با اشاره به تعداد تخت‌های این هتل سنتی افزود: در حال حاضر ظرفیت تخت‌های این هتل سنتی 25 تخت است که تا 40 تخت نیز قابل افزایش است.

وی با اشاره به اهداف راه‌اندازی این هتل سنتی بیان کرد: فقدان فضای اقامتی در سطح شهرستان شوشتر و هزینه بسیار زیاد برای احداث هتل باعث شد تا با هدف احیای بافت سنتی و حفاظت از داشته‌های معماری این شهرستان به احداث هتل سنتی اهتمام ورزیم و در این کار نیز موفق بوده‌ایم.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول