اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر خبر داد

کاهش 10 درصدی نرخ هتل‌ در قائمشهر / اقامت 28 هزار مسافر نوروزی

فرماندار قائمشهر از کاهش 10 درصدی نرخ هتل‌ در قائمشهر خبر داد و گفت: از آغاز سفر نوروزی تاکنون حدود 28 هزار مسافر در این شهرستان اقامت کردند.

کاهش 10 درصدی نرخ هتل‌ در قائمشهر / اقامت 28 هزار مسافر نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از مراکز اقامتی مسافران نوروزی این شهرستان اذعان داشت: ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان قائمشهر از 28 اسفندماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: این ستاد در قالب کمیته‌های اسکان، بهداشت و درمان، فرهنگی، ارزاق، امنیت، امداد و نجات، فضاسازی، حمل و نقل، آرد و نان و اطلاع‌رسانی مشغول فعالیت است.

این مسئول ادامه داد: در مدت فعالیت چندروزه این ستاد بیش از 28 هزار مسافر در مکان‌های اقامتی مانند هتل، هتل آپارتمان، مسافرخانه، اسکان مدارس، کمپ‌های موقت و پارک‌ها اقامت کردند.

رئیس ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان قائمشهر اعلام کرد: از این تعداد مسافر 2 هزار و 322 مسافر در 12 مدارس اسکان یافتند.

وی تصریح کرد: شب گذشته بیشترین تعداد پذیرش مسافر در شهرستان قائمشهر را شاهد بودیم که 750 مسافر در این شهرستان پذیرش شدند.

پیرفلک ادامه داد: این درحالی‌است که بیشترین پذیرش مسافر در سال‌های اخیر 350 نفر در یک شب بود که شب گذشته با این میزان پذیرش بالاترین سطح پذیرش مسافر را در شهرستان شاهد بودیم.

وی با اشاره به برنامه ستاد تسهیلات سفر مبنی بر کاهش 50 درصدی نرخ مکان‌های اسکان آموزش و پرورش و کاهش 10 درصدی نرخ هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و رستوران‌ها اعلام کرد: این برنامه باعث افزایش میزان سفرها و حضور مسافران شده است.

فرماندار قائمشهر با تاکید بر اینکه حوادث دلخراش و وخیمی دراین مدت در شهرستان رخ نداده است، گفت: میزان تصادف و حوادث رانندگی به نسبت مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی گفت: هفت مورد تصادف جرحی در شهرستان قائمشهر رخ داد که دو مورد منجر به بستری و بقیه به صورت سرپایی مداوا شدند.

انتهای پیام/86008/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول