اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

تقویت بنیان‌های ملی وظیفه دولت و ملت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: تقویت بنیان‌های ملی وظیفه دولت و ملت است.

تقویت بنیان‌های ملی وظیفه دولت و ملت است

علیرضا فیروز فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به انتخاب شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری اشاره داشت و اظهار کرد: سال گذشته شعار حمایت از کار و سرمایه ایرانی مطرح شده بود و حمایت از تولید بنیان نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه حمایت از تولید یک مبحث گسترده و طولانی است، اضافه کرد: وظیفه ملت و دولت در تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تقویت بنیان‌های ملی در این زمینه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌style="background: #ffd700">ترین مباحث در بخش حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری است، افزود: مردم با حضور گسترده و پرشور در انتخابات می‌توانند، شعار سال را در این زمینه تحقق بخشند.

وی همچنین با اشاره به بخش دوم شعار سال که حماسه اقتصادی نام دارد، تصریح کرد: در زمینه تحقق شعار سال در وجه اقتصادی دولت باید تلاش کند، پایه‌های اقتصاد مقاومتی کشور را محکم‌تر کند.

فیروز فر با اشاره به اینکه با حمایت از تولید ایرانی و کاهش واردات کالاهای خارجی می‌توان شعار سال را در بحث حماسه اقتصادی تحقق بخشید، اضافه کرد: عمل به شعار سال وظیفه همگان است و باید هم دولت و هم ملت بزرگوار ایران تلاش لازم را در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام/73005/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول