اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قائم مقام وزیر کشور

مراسم بزرگداشت یوم‌الله 12 فروردین در شهرکرد برگزار می‎شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم بزرگداشت یوم‌الله 12 فروردین فردا با حضور علیرضا افشار قائم مقام وزیر کشور در مسجد امام جواد (ع) شهرکرد برگزار می‏شود.

مراسم بزرگداشت یوم‌الله 12 فروردین در شهرکرد برگزار می‎شود

علی گرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: 12 فروردین روز بسیار مهم و ارزشمندی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‎رود و باید تا می‌توان در بزرگداشت این روز تلاش کرد.

وی افزود: ملت آگاه، آزاده و فهیم ایران اسلامی در دوازدهم فروردین‌ماه سال 1358، با رأی قاطع «آری» و حداکثری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی خود را که در 22 بهمن 1357، واقع شد را تثبیت کرد.

گرجی با اشاره به رأی حداکثری 98.2 درصدی مردم به نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: 12 فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت‌های استقلال‌طلبانه و آزادیخواهانه‌ تاریخ بشری است که می‌توان به جرأت آن را حماسه‌ای بی‌نظیر در تاریخ معاصر دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملت ایران تاکید و خاطرنشان کرد: 12 فروردین نماد وحدت ملّی و انسجام اسلامی ملت ایران بوده و ضروری است تا با تاسی از این روز با حفظ و تقویت وحدت خود تحقق توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن را بیش از پیش ناکام کنیم.

این مسئول ادامه داد: هم‌اکنون در چهارمین سال از دهه چهارم از حیات طیّبه‌‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دهه عدالت و پیشرفت و در عبوری سرافرازانه از سی و پنج ‌سالگی تولّد انقلاب اسلامی، سی‌ و چهارمین، مراسم گرامیداشت 12 فروردین با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله 12 فروردین در این استان خبر داد و گفت: این مراسم فردا با حضور علیرضا افشار قائم مقام وزیر کشور راس ساعت 11 صبح در مسجد امام جواد (ع) شهرکرد برگزار می‏شود.

گرجی خاطرنشان کرد: در این مراسم از خادمان فجر 34 استان نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/68004/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول