اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه موقت هندیجان:

12 فروردین سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیا پرستان است

خطیب جمعه موقت هندیجان گفت: یوم‌الله پر برکت 12 فروردین سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان است.

12 فروردین سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیا پرستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام جعفر بنی‌سعید در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان در بین نمازگزاران هندیجانی اظهار کرد: 12 فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، در این روز با رای اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از 2 هزار و 500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.

وی با اشاره به اهمیت و ارزشمندی این روز بزرگ تصریح کرد: این روز مقدس، یوم الله پر برکت سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت خود را در پیروی از امیال و آرزوهای حیوانی خود می‌دانند.

*ارزش‌های دینی فراموش نشود

امام جمعه موقت هندیجان در ادامه با تاکید بر توجه مردم به ایام فاطمیه با توجه به اینکه امسال مقارن با نوروز بوده است، خاطرنشان کرد: شهروندان بیش از پیش دیانت و ارزش‌های اعتقادی و اسلامی را متوجه باشند و در این خصوص به‌خاطر چند روز تعطیلی و سپری کردن اوقاتی خوش، ارزش‌های دینی را فراموش نکنند.

وی همچنین عنوان کرد: در برگزاری مراسم عروسی و ازدواج در این ایام از اجرای موسیقی خودداری کنند چون ایام فاطمیه و روزهای سوگواری بانوی بزرگ اسلام است.

*تقدیر از ستاد اسکان نوروزی

بنی‌سعید در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش شبانه‌روزی ستاد اسکان مسافران و مهمانان نوروزی این شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: همه مسئولان شهری به‌ویژه فرماندار هندیجان، شهرداری و هلال احمر شهرستان در راستای ایجاد رضایتمندی مسافران نوروزی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده‌اند.

*طبیعت را حفظ کنیم

وی در پایان اظهار کرد: از همه شهروندان و مسافران نوروزی انتظار می‌رود که در آخرین روز نوروز با حضور در طبیعت و پارک‌ها در راستای جلوگیری از آسیب رساندن به فضای سبز پرهیز کرده و نظافت را رعایت کنند.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول