اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

12 فروردین روز مرگ استکبار است

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: 12 فروردین برای همیشه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران روز مرگ و ناامیدی مطلق برای استکبار جهانی است.

12 فروردین روز مرگ استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،‌ حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: در 12 فروردین ملت ایران تکلیف خود را برای همیشه با دولت‌های مستکبر و زور‌مدار تعیین کردند و به آنها نشان دادند که هیچ وقت دوست ندارند زیر حکمرانی مستبدان باشند.

وی از 12 فروردین به عنوان تجلی حاکمیت الهی بر طاغوتیان یاد کرد و گفت: شاهکاری که در این حاکمیت بسیار باارزش به نظر می‌رسد، شاهکار جمهوریت همراه با اسلامیت است.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار بزرگترین برجستگی جمهوری اسلامی ایران را در سه دهه گذشته پیوند مستحکم جمهوریت نظام با  اسلامیت آن توصیف کرد و یادآور شد: وجه ممیز جمهوریت ما با دموکراسی غربی در قید اسلامیت آن است که سبب شده اخلاق‌مداری و حفظ ارزش‌ها در نظام اسلامی ما موج بزند.

قیاسی با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران در 34 سال گذشته تبلوری از دموکراسی حقیقی همراه با ارزش‌های متعالی را به نمایش گذاشته است، خاطرنشان کرد: کمتر نظامی را سراغ داریم که قوام و وابستگی آن به ملت و ولایت فقیه باشد.

وی در ادامه سخنان خود به شعار سال با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: این شعار باید به یک باور و اعتقاد قلبی تبدیل شود تا بتوان در مسیر پیاده کردن مبانی آن تلاش کرد.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با یادآوری اینکه ضرورت خلق حماسه سیاسی مشارکت همه‌جانبه مردم در صحنه است، افزود: در خلق حماسه اقتصادی نیز باید بخش خصوصی را اهمیت و بهایی مضاعف داد.

قیاسی تصریح کرد: ضرورت دارد، همچنان حمایت از تولید، کار و سرمایه داخلی مورد توجه قرار گیرد، چراکه کشور ما امروز در عرصه خوداتکایی اقتصادی به تحقق شعار سال 91 احتیاج دارد.

وی همچنین با گرامیداشت ایام فاطمیه از نمازگزاران خواست در مناسبت‌های پیش‌رو به ویژه سیزده بدر حرمت این ایام را نگه دارند و نگذارند به جایگاه رفیع اسوه زنان و بانوی فاخر جهان اسلام حضرت زهرا (س) لطمه‌ای وارد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار از حضرت زهرا (س) با عنوان ام‌الفضائل یاد کرد و گفت: حضرت زهرا (س) پرچمدار حقیقی حجاب و عفافی است که امروز تمام زنان تشنه این معارف هستند.

انتهای پیام/62002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول