اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

12 فروردین خط بطلانی بر تمام نظام‏های غیرالهی کشید

امام جمعه فیروزکوه گفت: 12 فروردین، یادآور حماسه آحاد مردم در حاکم ساختن نظام مقدس اسلامی است که خط بطلانی بر تمام نظام‏های غیرالهی حاکم بر ایران کشید.

12 فروردین خط بطلانی بر تمام نظام‏های غیرالهی کشید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری ظهر امروز در خطبه‏های دشمن‏شکن عبادی- سیاسی نماز جمعه شهرستان فیروزکوه به بیان اهمیت دهم و دوازدهم فروردین ماه در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی پرداخت.

وی گفت: در دهم فروردین ماه سال 1358 همه‏پرسی بزرگی به منظور تغییر رژیم منحوس شاهنشاهی انجام شد و در دوازدهم فروردین همان سال با رأی 98.2 درصدی مردم، نظام مقدس اسلامی که نتیجه سال‏ها مبارزات و مقاومت مردم عزیز ایران است، به ثمر نشست.

جمهوری اسلامی، نظامی بر مبنای ولایت، امامت، فقاهت و ارزش‏های اسلامی است

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه با اشاره به برخی نظام‏ها و تئوری‏های حاکم بر کشور تا آن زمان از جمله نظام لائیک یا تفکری که جدایی دین از سیاست را تبلیغ می‏کرد، افزود: نظام مقدس اسلامی که به برکت انفاس قدسی امام خمینی(ره) و خون‏های پاک و مطهر شهدا به ثمر نشست، نظامی بر مبنای ولایت، امامت، فقاهت و ارزش‏های اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین وظیفه امروز ما شکرگزاری به درگاه ایزد منان است که در چنین برهه‏ای از زمان که آموزه‏های دینی و ارزش‏های اسلامی حاکم است، زندگی می‏کنیم.

استیری خاطرنشان کرد: باید قدر این فرصت الهی که در اختیارمان قرار گرفته است، را بدانیم هرگونه سهل‏انگاری و غفلت موجب جاری شدن قهر الهی است و عواقب شومی به دنبال خواهد داشت.

منویات رهبری فصل‏الخطاب است

خطیب نماز جمعه فیروزکوه تاکید کرد: مهم‏ترین وظیفه امروز جامعه در قبال نظام مقدس اسلامی، حفظ همدلی و وحدت، پیروی از فرامین و منویات مقام معظم رهبری است.

استیری تصریح کرد: آحاد جامعه به خصوص مسئولان، باید منویات رهبری را فصل‏الخطاب امور قرار داده و به آنها توجه و عنایت ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/2568/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول