اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

یوم‌الله 12 فروردین روز سرافرازی ملت ایران است

امام جمعه شیروان از یوم‌الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی به عنوان روز سرافرازی و عزت امت مسلمان ایران یاد کرد.

یوم‌الله 12 فروردین روز سرافرازی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین خطبه‌های نماز سیاسی - عبادی این هفته شهرستان شیروان اظهار داشت: 12 فروردین در واقع روز تجلی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود بود.

وی با بیان اینکه در این روز یکی از عظیم‌ترین رخدادهای تاریخ انقلاب اسلامی ملت ایران رقم خورد، تصریح کرد: مردم در این عرصه نقش محوری و کلیدی را در استقرار نظام اسلامی ایفا کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان با بیان اینکه اسلام به عنوان دین برتر جهان است و برای تمام مردم برنامه‌های خاصی را مدون کرده است، عنوان کرد: آرزوی تمام پیامبران و انبیای الهی تشکیل یک حکومت نظام الهی و اسلامی است که حکومت ایران هم برگرفته از آموزه‌های دینی و الهی و ادامه‌دهنده مکتب پیامبران است.

خطیب جمعه شیروان با بیان اینکه این حکومت یک بارقه امیدی را برای ملل سایر کشورها ایجاد کرده است، با اشاره به برخی از رذائل گفت: برای رسیدن به یک زندگی تکامل باید از مسیر دروغ نگفتن، رعایت امانت‌داری، اخلاق اسلامی، مردمی بودن و توجه به فضائل اخلاقی و دوری جستن از رذائل اخلاقی گذشت.

امام جمعه شیروان همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: بی‌تردید یکی از بهترین راه‌های حفظ نظام اسلامی حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی است.

کوثری، پاسداری و حفاظت از نظام جمهوری اسلامی را وظیفه همگان برشمرد و گفت: باید در سال حماسه سیاسی و اقتصادی با حضور حداکثری در انتخابات این مهم را متجلی کرد.

وی همچنین با اشاره به روز طبیعت خاطرنشان کرد: بهار فصل رویش طبیعت است و باید خداوند را به خاطر تمام نعمات شکرگذار باشیم.

انتهای پیام/63002/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول