اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر کرمان خبر داد

امدادرسانی به 361 مسافر نوروزی در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: امدادگران هلال احمر استان کرمان به 361 مسافر نوروزی در حوادث مختلف امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به 361 مسافر نوروزی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کاووس محمودی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان با بیان اینکه 927 نفر روز نیروی داوطلب آموزش‌دیده طی هشت روز نخست عید نوروز در ورودی‌های استان کرمان به مسافران خدمت‌رسانی کرده‌اند، اظهار داشت: تاکنون 63 هزار و 317 نفر به پایگاه‌های هلال احمر استان کرمان مراجعه کرده‌اند و 319 هزار و 385 بروشور و اقلام فرهنگی توزیع شده است.

محمودی با اشاره به اینکه خیمه نماز در بیشتر پایگاه‌های هلال احمر دایر شده است، ابراز داشت: 4 هزار و 325 نفر به ایستگاه سلامت پایگاه‌های هلال احمر استان کرمان مراجعه کرده‌اند.

وی از راه‌اندازی فضای دوستدار کودک در جوار پایگاه‌های هلال احمر کرمان خبر داد و افزود: کودکان با حضور در این فضاها به فعالیت‌های فرهنگی و هنری می‌پردازند.

محمودی با اشاره به اینکه پایگاه‌های سلامت خودروی هلال احمر استان کرمان در ایام نوروز در زمینه رفع مشکلات فنی 125 دستگاه خودرو اقدام کرده‌اند، عنوان کرد: نیروهای هلال احمر اقدام به ایجاد یک هزار و 259 مورد خدمت‌رسانی با موتور گردشگری در سطح جاده‌های استان کرمان کرده‌اند.

این مسئول بیان داشت: ندای امداد با شماره 147 با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی تماس مسافران و شهروندان است.

محمودی با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر استان کرمان طی هشت روز گذشته به 361 فرد آسیب‌دیده در حوادث جاده‌ای، برف و کولاک، سیل و آبگرفتگی، کوهستان، شهری و طوفان شن امدادرسانی کرده‌اند، یادآور شد: بیشترین حجم امدادرسانی نیروهای هلال احمر استان در بخش حوادث جاده‌ای با 77 مورد بوده است که امدادگران به 233 نفر خدماتی را ارائه دادند.

انتهای پیام/80019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول