اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد خبر داد

اقامت 400 هزار مسافر در مراکز اقامت نوروزی محمودآباد

فرماندار محمودآباد از اقامت 400 هزار مسافر و گردشگر در مراکز اقامت نوروزی این شهرستان خبر داد.

اقامت 400 هزار مسافر در مراکز اقامت نوروزی محمودآباد

عبدالقدیر مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد از ورود بیش از یک میلیون نفر مسافر در این شهرستان در هفته نخست تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: از این تعداد نزدیک به 400 هزار نفر در هتل‌ها و مراکز اقامتی اسکان پیدا کردند.

فرماندار محمودآباد با اشاره به آمادگی این شهرستان در استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی گفت: شهرستان محمودآباد به موجب قرار گرفتن در مسیر پایتخت کشورمان به مازندران همه ساله در ایام نوروز و تابستان میزبان مسافران زیادی است.

وی افزود: پیش از فرا رسیدن سال نو با تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی هماهنگی‌های درون‌سازمانی با ادارات شهرستان از جمله شهرداری‌ها به منظور آماده‌سازی شهر برای استقبال از مسافران صورت گرفته و شهر محمودآباد و شهر سرخرود به همت شهرداران آماده پذیرایی از مسافران شد.

فرماندار و رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان محمودآباد از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله جشنواره تخم مرغ رنگی، جشنواره نوروزخوانی، جشنواره پرواز بادبادک‌ها، اجرای کنسرت موسیقی پاپ و توزیع بیش از 3 هزار بسته فرهنگی شامل نقشه راه، کتاب، لوح فشرده، تقویم سال 92، بروشورهای راهنمای گردشگری و معارف دینی بین مسافران خبر داد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه کتاب و صنایع دستی از جمله اقدامات بارز و ارزنده کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان محمودآباد در ایام نوروز بود.

فرماندار محمودآباد اقدام اثرگذار در نوروز 92 را ساماندهی تابلو به دستان فعال در سطح شهر عنوان کرد و گفت: برای 70 نفر از تابلو به دستان شهر محمودآباد تعیین صلاحیت شده و با صدور کارت شناسایی به هر یک کاور و کلاه مشخص با محدوده فعالیت تعیین شده داده شده است.

وی گفت: بازدید سرزده از مراکز خدماتی اعم از آتش‌نشانی، بیمارستان، هتل‌ها و رستوران‌ها از سوی بازرسان ستاد تسهیلات سفر نوروزی انجام شد و کلیه عابر بانک‌های شهرستان نیز بدون مشکل نقدینگی در حال خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران هستند.

وی خاطرنشان کرد: در نوروز 92 تعداد 146 کلاس درس در 20 مدرسه با امکانات مناسب جهت اسکان مسافران فرهنگی در نظر گرفته شده که تا به حال 503 خانواده در طی هفته اول اسکان یافته‌اند.

انتهای پیام/86013/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول