اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت گذشته انجام شده است

اعزام هفت تیم امداد و نجات به جاده‌های زنجان برای امدادرسانی

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از اعزام هفت تیم امداد و نجات به جاده‌های استان زنجان طی 24 ساعت گذشته برای کمک به مسافران خبر داد.

اعزام هفت تیم امداد و نجات به جاده‌های زنجان برای امدادرسانی

جواد خرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از تصادف سه دستگاه خودروی پژو، پراید و سمند در آزادراه زنجان - قزوین خبر داد و اظهار داشت: این تصادف در 65 کیلومتری زنجان - خرم‌دره رخ داده است.

وی از اعزام اکیپ‌ امداد و نجات جاده‌ای غزال خرم‌دره برای انجام رهاسازی به منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: تنها مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان همچنین از اعزام اکیپ به یک روستا برای کمک به یک نوزاد در روز پنج‌شنبه خبر داد و گفت: این نوزاد هشت ماهه توسط تیم امداد و نجات به مرکز درمانی منتقل شده است.

وی با اشاره به برف و کولاک روی داده طی 24 ساعت گذشته تصریح کرد: یخبندان در کیلومتر 45 زنجان - تبریز و محورهای زنجان- چورزق، زنجان- دندی و زنجان- ایجرود موجب بروز مشکلاتی برای مسافران این مسیرها شد.

خرم اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته، هفت تیم امداد و نجات جاده‌ای برای کمک به مسافران به محورهای زنجان اعزام شده‌اند.

وی در پایان از توزیع مواد غذایی در بین مسافران 60 خودرو در محورهای استان زنجان خبر داد و بیان داشت: تیم امداد و نجات اقدام به کمک به مصدومان واژگونی یک دستگاه پژو در محور زنجان - ماهنشان کرده است.

انتهای پیام/73004/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول