اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی خبر داد

افزایش رضایت مسافران نوروزی 92 خراسان‌رضوی

دبیر ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی گفت: مسافران نوروزی 92 رضایت بیشتری از اقامت خود در خراسان‌رضوی نسبت به سال‌های گذشته دارند.

افزایش رضایت مسافران نوروزی 92 خراسان‌رضوی

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی مومنی ظهر امروز با اشاره به ارائه مطلوب خدمات و تسهیلات به زائران و گردشگران نوروزی حریم رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمت به زائران، مجاوران و گردشگران حرم مطهر رضوی خدمتی در راه خدا است.

وی افزود: باید با برنامه‌ریزی افزایش رضایتمندی و خاطره خوش از سفر به خراسان‌رضوی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم.

مومنی با بیان اینکه افزودن دو معاونت به معاونت‌های ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی است، خاطرنشان کرد: زائران و گردشگرانی که در ایام تعطیلات به خراسان‌رضوی و به ویژه مشهد مقدس سفر می‌کنند ولی نعمت ما بوده و از هیچ تلاشی در مسیر ارائه تسهیلات به آنان دریغ نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: هر مسافر و گردشگر نیازمند رفاه در تمام ابعاد همانند خدمات سلامتی و بهداشتی، امنیتی، گردشگری و توریستی، دینی و مذهبی، اسکان و پذیرایی و حمل و نقل است.

دبیر ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی ادامه داد: ستاد تسهیلات زائران خراسان‌‌رضوی هر سال بیش از سال گذشته به مسئله رفاه و امنیت خاطر مسافران و زائران نوروزی توجه دارد.

مومنی افزود: از آنجایی که اسکان زائران به عنوان نخستین اولویت برای آرامش خاطر و احساس امنیت زائران به شمار می‌رود با تجهیز هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، منازل مسکونی مجاز و اقامتگاه‌های متعدد دیگر در سطح استان زمینه سفری آرام و بدون دغدغه را برای مسافران فراهم کردیم.

وی از رضایتمندی زائران و مسافران نوروزی در خراسان‌رضوی یاد کرد و افزود: ستاد تسهیلات زائران به شکایات واصله رسیدگی کرده و خوشبختانه تا هشتم فروردین ماه 92 مورد خاصی گزارش نشده و این امر افزایش رضایت گردشگران و زائران خراسان‌رضوی را نشان می‌دهد.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی یادآور شد: علاوه بر اسکان، دیگر بخش‌ها چون خدمات مسافرتی، بهداشت و سلامت، حمل و نقل، امور گردشگری و فرهنگی و مذهبی  به طور جدی پیگیر ارائه تسهیلات و خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی است.

مومنی تاکید کرد: ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی به دنبال جلب رضایت مسافران و گردشگران بوده و آماده رسیدگی به شکایات و پیگیری موارد اعلام شده توسط زائران و مسافران نوروزی خراسان‌رضوی است.

گفتنی است شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماس‌های 2-7283001 و 7045 و سایت razavi-chto.ir و سامانه پیامکی 3000611  ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/70002/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول