اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نوروز 92 صورت گرفت

انجام 900 مأموریت توسط اورژانس همدان / امدادرسانی در کمترین زمان ممکن

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی همدان با اشاره به انجام 900 مأموریت توسط اورژانس گفت: با استفاده از بهترین نیروهای امدادی و فراهم کردن امکانات، نیروهای اورژانس در کمترین زمان ممکن برای کمک به حادثه‌دیدگان آماده خدمات‌رسانی هستند.

انجام 900 مأموریت توسط اورژانس همدان / امدادرسانی در کمترین زمان ممکن

اکبر غیاث امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به حجم بالای مسافران نوروزی در سطح استان همدان و استقبال چشم‌گیر هموطنان عزیز از سفر در تعطیلات نوروزی نیروهای فوریت‌های پزشکی استان در کمترین زمان ممکن برای کمک به حادثه‌دیدگان جاده‌ای و شهری به صورت 24 ساعته آماده خدمت هستند.

وی افزود: همکاران اورژانس به صورت هم‌زمان با دستگاه‌های خدمات‌رسان از 25 اسفند و شروع طرح امداد سفرهای نوروزی 92 با استقرار در جاده‌ها و همچنین پایگاه‌های امداد شهری برای خدمات‌رسانی به مردم حاضر هستند.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی همدان با اشاره به حضور مستمر و فعال 40 پایگاه در سطح استان تصریح کرد: در اجرای طرح امداد نوروزی 40 پایگاه اورژانس 115 مستقر شده که 23 پایگاه در جاده و 17 پایگاه در شهرها مستقر شدند.

به گفته وی همه این 40 پایگاه دارای آمبولانس آماده به کار است که افزون بر این هفت کانکس به صورت درمانگاه اولیه تجهیز و در صورت لزوم مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم در سطح جاده‌های استان مشغول خدمات‌رسانی است.

غیاث در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه از ابتدای شروع این طرح چه تعداد مأموریت توسط اورژانس در سطح استان انجام شده، خاطرنشان کرد: از 25 اسفند ماه پارسال تا هفتم فروردین ماه امسال 900 مأموریت توسط فوریت‌های پزشکی این استان انجام شده که از این تعداد مأموریت 623 مورد غیر تصادفی بوده است.

وی ادامه داد: مصدومان تصادفی شهری با 112 مورد به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شدند و تصادفات جاده‌ای نیز 171 مورد گزارش شده است.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی همدان ابراز داشت: 285 نفر نیروی انسانی در اجرای این طرح مشارکت دارند که به صورت شیفت‌های چرخشی و 24 ساعته آماده اعزام به مأموریت‌های امدادی هستند.

گفتنی است طرح امداد نوروزی از 25 اسفند 91 شروع و تا 17 فروردین امسال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/89020/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول