اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان:

تصادفات هفته نخست نوروز در مازندران 21 کشته بر جای گذاشت

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: جمع کشته‌های تصادفات نوروزی امسال در هفته نخست تعطیلات در استان 21 نفر بوده که 17 نفر مرد و ما بقی زن هستند.

تصادفات هفته نخست نوروز در مازندران 21 کشته بر جای گذاشت

 علی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بر اساس اطلاعات رسیده از مراکز پزشکی قانونی مازندران، جمع کشته‌های تصادفات نوروزی امسال در هفته نخست تعطیلات در استان 21 نفر بوده که 17 نفر مرد و بقیه زن هستند.

وی افزود: آمار جمع‌آوری شده از کشته های تصادفات نوروزی مربوط به محدوده زمانی 25 اسفند 91 تا 5 فروردین امسال بوده و امکان تغییر در آن وجود دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با تأکید بر اینکه آمار ذکر شده از تلفات، آمار اولیه این استان است که به صورت فوری از 15 مرکز این اداره کل جمع‌آوری شد، تصریح کرد: به جهت امکان اضافه شدن تلفات از بین مصدومان حوادث رانندگی نوروزی که در بیمارستان‌ها بستری هستند در هفته دوم اردیبهشت آمار جدیدی اعلام می‌شود.

عباسی با اعلام کاهش 36 درصدی مرگ و میر ناشی از تصادف نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: در این بین محور برون شهری 16 مورد و درون شهری پنج مورد از فوتی‌ها را به خود اختصاص دادند همچنین بیشترین فوتی در روز  29 اسفند با پنج مورد به ثبت رسیده است.

به گفته این مسئول، شهرستان بابل با پنج مورد فوتی ناشی از حوادث رانندگی بیشترین آمار را در بین شهرهای مازندران دارد.

انتهای پیام/2296/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول