اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل خبر داد

کاهش 45 درصدی تصادفات فوتی در اردبیل

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل از کاهش 45 درصدی تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

کاهش 45 درصدی تصادفات فوتی در اردبیل

معراج ظهیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان دور اول سفرها کاهش 45 درصدی را در تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی استان شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت تصادفات جرحی نیز حدود 48 درصد کاهش یافته که این کاهش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در نیمه اول تعطیلات بوده است.

این مسئول با بیان اینکه علت عمده تصادفات در روزهای گذشته در محورهای مواصلاتی استان واژگونی خودرو بوده است افزود: ما همچنان به رانندگان توصیه می‌کنیم با سرعت مطمئنه و بدون خستگی رانندگی کنند چرا که 80 درصد علل واژگونی خودروها خستگی راننده بوده که همچنان توصیه می‌کنیم رانندگان در گذر از محورهای مواصلاتی استان جوانب احتیاط را رعایت کنند.

ظهیری با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک روان در جاده‌های مواصلاتی استان برقرار است افزود: همچنان در برخی از محورهای مواصلاتی استان محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: تا 14 فروردین از تردد کامیون‌ها و وسایط نقلیه سنگین در محور اصلی اردبیل- سرچم جلوگیری می‌شود تا زمینه برای تردد راحت خودروهای سواری فراهم آید.

رئیس پلیس راه استان اردبیل به انبوه سفر به مقصد اردبیل و سرعین اشاره کرد و گفت: تا پایان تعطیلات نیمه اول پلیس راه در نظر دارد برای نیمه دوم تعطیلات نیز طرح‌های ویژه کنترلی را اعمال کند تا سفرهای ایمن و کم‌ حادثه‌ای را شاهد باشیم.

ظهیری یادآور شد؛ در حال حاضر 500 پرسنل در قالب 111 تیم عملیاتی در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی مستقر شده و اعمال قانون می‌کنند.

وی در پایان ابراز داشت: 111 تیم عملیاتی نیز به صورت گشت خودرویی و پلیس محسوس و نامحسوس در جاده‌های استان مستقر بوده و به مسافران و گردشگران ارائه خدمات می‌کنند.

انتهای پیام/62003/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول