اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتی:

تصادف منجر به فوت یا جرح در دشتی رخ نداده است

فرمانده انتظامی دشتی گفت: تاکنون هیچ تصادف جاده‌ای چه شهری و چه برون شهری که منجر به فوت یا جرح در شهرستان دشتی شود رخ نداده است.

تصادف منجر به فوت یا جرح در دشتی رخ نداده است

بهرام مرادی امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در دشتی با اشاره به فعالیت‌های پلیس در نوروز گفت: در آستانه نوروز به منظور امداد و کمک به آسیب دیدگان جاده‌های مواصلاتی شهرستان و حوادث احتمالی به همراه آتش نشانی و هلال احمر مانور برگزار کردیم.

فرمانده انتظامی دشتی افزود: در ایام نوروز با نصب سه کانکس، سه ایستگاه پلیس راه در میدان خالو حسین دشتی، پارک‌های علی سمیل و ولی‌عصر دایر کردیم.

وی ادامه داد: به منظور تامین امنیت مسافران هنگام شب و بیتوته آن‌ها و راهنمایی برای تردد و حفاظت از اموالشان یگان گشت فعال است. افزایش واحدهای گشتی در حوزه و بلوک بندی کردن شهرستان برای حفاظت از اموال مردم شهرستان که خانه‌هایشان به سبب مسافرت خالی از سکنه است از دیگر اقدامات پلیس درایام نوروز است.

این مقام مسئول گفت: برای 13 فروردین نیز پیش بینی واحدهای انتظامی خودرویی جهت پوشش امنیتی تفرجگاه‌های شهرستان صورت گرفته است.

مرادی افزود: بروشور و تراکت با مضامین توصیه‌های پلیس به همراه هدایا بین مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: محورهای ترافیکی خیابان‌های مواصلاتی بیرون شهر و خیابان‌های اصلی شهر توسط پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی و گشت‌های نامحسوس کنترل می‌شود.

مرادی در ارتباط با وضعیت تصادف در ایام نوروز گفت: تاکنون هیچ تصادف جاده‌ای چه شهری و چه برون شهری که منجر به فوت یا جرح در شهرستان دشتی شود رخ نداده است.

انتهای پیام/66001/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول