اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

ابلاغیه جدید پلیس راهور باعث کاهش تصادفات شد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ابلاغیه جدید پلیس راهور که در آستانه سال نو انجام شد، باعث کاهش تصادفات شده است.

ابلاغیه جدید پلیس راهور باعث کاهش تصادفات شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صفوه‌الله محمدی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد تسهیلات نوروزی خراسان شمالی که با حضور رئیس پلیس راهور کشور انجام شد، اظهار کرد: امسال تعامل بسیار خوب اعضای ستاد تسهیلات نوروزی باعث کاهش تصادفات در استان خراسان شمالی شده که این مهم در پرتو این تعامل رقم خورده است.

وی با بیان اینکه عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سبب به مخاطره افتادن جان راننده و سرنشینان می‌شود، گفت: وقتی ما خبر حادثه‌ای را شنیده به شدت متأسف می‌شویم، با این وجود همچنان از رانندگان انتظار داریم تا توصیه‌های پلیس را برای کاهش حوادث جدی بگیرند.

محمدی منویات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار نوروزی با عوامل طرح‌ها را برشمرد و افزود: اگر همه بخش‌ها از جمله مردم کمک کنند تا منویات رهبر فرزانه انقلاب عملی شود، به نتایج خوبی در این زمینه خواهیم رسید.

وی همچنین با اشاره به اینکه خراسان شمالی به عنوان باب الرضا (ع) دروازه ورودی به مشهد مقدس قرار دارد، گفت: تمام تلاش عوامل نوروزی این بوده تا ضمن آنکه میزبان خوبی برای مهمانان باشند، سفری توأم با رضایت برای مسافران رقم بخورد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت دستگاه‌های مختلف طرح نوروزی با موفقیت در استان به اتمام برسد و تخلفات و مرگ و میرهای سوانح رانندگی در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته کاهش یابد.

به گزارش فارس، در این نشست فرماندار بجنورد، دبیر ستاد تسهیلات نوروزی خراسان شمالی، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر، مدیرعامل حمل و نقل و پایانه‌ها، مرکز فوریت‌های پزشکی، رئیس پلیس راه خراسان شمالی شرکت داشتند.

خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول