اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اجرای طرح ویژه نوروزی شاهد بودیم

کاهش قابل ملاحظه تصادفات منجر به جرح و فوت در همدان / عملکرد موفق تویسرکان در طرح نوروزی

رئیس راهنمایی و رانندگی همدان با بیان اینکه تصادفات منجر به جرح و فوت در استان به شکل قابل ملا‌حظه‌ای کاهش داشته ‌است، گفت: تویسرکان از شهرهای موفق در اجرای طرح نوروزی است.

کاهش قابل ملاحظه تصادفات منجر به جرح و فوت در همدان / عملکرد موفق تویسرکان در طرح نوروزی

حسین طلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تویسرکان، با اشاره به اینکه طرح نوروزی ترافیکی از 19 اسفند ماه آغاز و تا 17 فروردین سال 92 ادامه دارد، اظهار داشت: در وهله نخست پوشش ترافیکی معابر و خیابان‌ها در سطح شهرهای استان به منظور تسهیل تردد در رفت و شد همشهریان و سپس طرح ویژه پنج‌شنبه آخر سال در زیارت قبور اجرایی شد.

وی  به خدمات‌رسانی به مسافران با آغاز تعطیلات و آماده‌باش کامل راهنمایی و رانندگی در سطح استان اشاره کرد و گفت: در چهارشنبه آخر سال همزمان با بسیج تمام امکانات و نیروهای استان و به‌کارگیری نیروهای کمکی از مرکز، خدمات جامع در راستای رفاه و امنیت جسمی و مالی مردم ارائه شد.

رئیس راهنمایی و رانندگی همدان با اشاره به اینکه چهارشنبه آخر سال در سطح استان متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شد خاطرنشان کرد: مردم ما با سطح آگاهی بالا و اطلاع در تمام موارد، از همه حیث به حدی رسیدند که خودشان مسائل ایمنی را به نحوی شایسته و درست رعایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: همکاری خوب مردم باعث شد امسال کمترین اتفاق را چه در بحث ترافیکی و چه بحث نیروی انتظامی نسبت به سال‌های گذشته داشتیم و خوشبختانه حادثه و مشکل خاص ترافیکی در شهرستان‌های استان رخ نداد.

طلایی با اشاره به همکاری دستگاه‌های عامل استان در به کارگیری خودروهای شخصی برای کنترل نامحسوس، اظهار داشت: تصادفات منجر به جرح و فوت در سطح شهرهای استان در ایام نوروز به شکل قابل ملا‌حظه‌ای کاهش داشته‌ است.

وی افزود: راهنمایی رانندگی تویسرکان هم در ایام نوروز و قبل از این در اجرای این طرح موفق بوده و جزو شهرستان‌های موفق ارزیابی می‌شود.

رئیس راهنمایی و رانندگی همدان با اشاره به اینکه در سال گذشته استان همدان در بحث تلفات ناشی از تصادفات 30 درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: کارنامه راهنمایی رانندگی تویسرکان در سال 91 بسیار موفق بود و تنها شهرستانی که در استان حتی یک تصادف که منجر به فوت شود را نداشته، تویسرکان بوده است.

وی با تأکید به رعایت قوانین راهنمایی رانندگی از سوی مسافران گفت: همه هموطنان و همشهریان عزیز تلاش کنند قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت کنند چراکه این مهم ضمن تضمین سلامت جسمی و مالی خود فرد، نظم و امنیت را در جامعه برقرار می‌کند و موجب تعالی کشور در همه زمینه‌ها می‌شود.

طلایی تصریح کرد: مقررات راهنمایی و رانندگی جوامع بشری که توسط انسان وضع شده عادلانه‌ترین قوانین و به سود مردم است به نحوی که ما با به‌کارگیری این مهم حتی یک درصد ضرر نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه جامعه‌ای که منظم و قانونمند باشد پیشرفت و رشدی چشمگیر خواهد داشت، ابراز کرد: محقق شدن اصول و مقررات در پیکره اجتماع منجر به کاهش چشمگیر تلفات تصادفات و خسارات ناشی از این امر خواهد شد.

رئیس راهنمایی رانندگی همدان از فعال بودن 500 نیروی انسانی راهنمایی و رانندگی داخل شهرها در سطح استان خبر داد و اذعان داشت: گشت‌های نیرویی انسانی پیاده، موتورسوار و خودرو در تمام ساعات صبح و شب در سطح شهرستان‌ها ترافیک را به صورت کامل پوشش می‌دهند.

وی در پایان افزود: گشت‌های ویژه در سطح شهرستان‌ها در شب به صورت کامل به منظور حفظ آرامش و امنیت مردم فعال هستند.

انتهای پیام/89010/و40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول