اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

اصولگرایان ورامین باید در سیاست‌های کلان یک کاسه تصمیم بگیرند

امام جمعه موقت ورامین تاکید کرد: اصولگرایان ورامین باید در سیاست‌های کلان یک کاسه تصمیم بگیرند.

اصولگرایان ورامین باید در سیاست‌های کلان یک کاسه تصمیم بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با سال نو تعدادی از نخبگان علمی و سیاسی دشت ورامین با حضور در دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان ورامین با امام جمعه موقت این شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه موقت ورامین در این دیدار طی سخنانی با استقبال از شکل‌گیری گروه‌های متعدد از نخبگان منطقه این اتفاق را موجب تسریع در رشد علمی، سیاسی و اجتماعی منطقه دانست و گفت: گروه‌های متعدد سبب ایجاد نشاط در عرصه‌های حضور مردمی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی تصریح کرد: اما موضوعی که باید مورد توجه این گروه‌ها قرار گیرد آن است که در تمام ادوار اصولگرایان ورامین متحد بودند و در آینده هم همینطور باید باشد، اصولگرایان ورامین باید در سیاست‌های کلان یک کاسه تصمیم بگیرند، در برخی موارد در سطح کشور شاهد ایجاد اختلافاتی در میان اصولگرایان بودیم که این امر پسندیده نیست ولی در ورامین اصولگرایان هرگاه تصمیمی گرفتند ـ چه درست یا نادرست ـ در آن متحد بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: برخی از دلایلی که موجب می‌شود افراد در مواقع حساس بلغزند این است که زیر بلیت افراد خاص می‌‌روند، خود را به افراد وصل می کنند،این اشتباه است، اگر به کسی وصل باشید مجبورید در مقابل اشتباهات وی سکوت کنید و یا حتی با اشتباهات او همراه شوید، این امر ناپسند است.

وی علت عمده بروز برخی اختلافات و حواشی در سطح کشور را بی‌تقوایی و گم کردن چراغ راه و معیارها دانست و اظهار داشت: نباید معیارها را فراموش کرد و اسیر موج‌ها شد، فرمایشات و منویات رهبری و پیروی از مواضع مراجع عظام تقلید می‌توانند شما را در برابر انحرافات بیمه سازند، اصولگرا باید به اصول گرایش داشته باشد نه اینکه اصول را زیر پا بگذارد و در نهایت خود را اصولگرا بداند، این یعنی انحراف، یعنی انحطاط.

حجت‌الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: مشکل عمده برخی از ما این است که می‌آییم عملکرد برخی از مسئولان و برخی افراد را به پای اسلام می‌گذاریم و بر اساس عملکرد آنها اسلام را می‌سنجیم، حال آنکه این صحیح نیست، ملاک و معیار اسلام است، ارزش‌های اسلامی است، هرکس در جهت ارزش‌های اسلامی و سرچشمه معنوی قرآن، سنت پیامبر(ص) و اهل بیت گام بردارد مورد تایید است و در غیر این‌صورت خیر.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه با اشاره به برخی شیطنت‌ها در طول دوران انقلاب اسلامی گفت: در همین نماز جمعه ورامین دانش‌آموزان را می آوردند در صف‌های دوم و سوم می‌نشاندند، تصاویر برخی افراد را بالا می‌گرفتند و در هنگام خطبه‌ها  شعار می‌دادند و بعد هنگام نماز که می‌شد محل را ترک می‌کردند، می‌خواستند نماز جمعه را به هم بزنند ولی امروز کجا هستند آن افراد، آن جریان رسوا شد و امروز پیروان آن از کار خود شرمنده و شرمسارند.

وی ضمن ابراز انتقاد نسبت به برخی اختلافات میان گروه‌های اصولگرایی در کشور اظهار داشت: این‌گونه اختلافات عزت و عظمت جریان اصولگرایی را هدف‌گیری کرده‌ است.

امام جمعه موقت ورامین در پایان افزود: بر این اعتقاد هستم که گروه‌های سیاسی اصولگرایی ورامین باید از طریق گفت‌وگو و مذاکره، اختلافات احتمالی فی ما بین را حل و فصل کنند و از تشدید اختلافات جلوگیری نموده و در نهایت تصمیم واحدی اتخاذ نمایند.

این گزارش حاکی است، دشت ورامین از مناطق فعال مذهبی و سیاسی استان تهران است که متشکل از شهرستان‌های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت بوده و در جنوب شرقی تهران واقع شده‌ و از جنوب با استان قم، همسایه است.

انتهای پیام/2462/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول