اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات مازندران در گفت‌‌وگو با فارس:

ائتلاف اصولگرایان ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ائتلاف اصولگرایان برای معرفی کاندیدای اصلح در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضروری است.

ائتلاف اصولگرایان ضروری است

حجت‌الاسلام ناصر شکریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همانند همیشه با حضور حداکثری در همه انتخابات به ویژه ریاست جمهوری حماسه‌ای دیگر را در معرض دید جهانیان به نمایش گذاشته و دشمنان اسلام را مأیوس می‌کنند ولی در این مسیر نباید از انتخاب فرد اصلح نیز غافل شد.

وی به لزوم بصیرت عمومی برای انتخاب اصلح تاکید کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران تجربه موفق دوره‌های مختلف انتخابات را در طول سال‌های انقلاب پشت سر گذاشته و تجربه کرده است.

شکریان با اشاره به معیارهای کاندیدای اصلح تصریح کرد: همه کاندیداهایی که از لحاظ قانونی تایید صلاحیت شده و معرفی می‌شوند قابل احترام هستند ولی مردم به دنبال انتخاب فرد اصلحی هستند که درصدد تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و مردم باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تاکید بر انتخاب فرد اصلح بر اساس رهنمودهای امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، اذعان داشت: خدمتگذاری و مردمی بودن، تعهد به موازین و معیارهای اسلامی، عدم تضعیف یکدیگر، پرهیز از قدرت‌طلبی، خضوع در مقابل قانون و مردم، رعایت عدالت، ساده‌زیستی، رعایت تقوی الهی، انتقادپذیری، حفظ آبروی نظام، اهمیت به بیت‌المال، حفظ وحدت، اشاعه معنویت، ارزش‌گرا در رفتار و گفتار، برنامه‌ریزی، تدبیر و درست عمل کردن، دوری از ترس و تردید در مبارزات، حراست از انحراف برنامه‌ها، داشتن علم و دانش و تخصص و روحیه خدمتگذاری از ویژگی‌های فرد اصلح در بیانات امام راحل و رهبر انقلاب است که به عنوان نقشه راه برای تشخیص فرد اصلح در همه انتخابات به ویژه انتخابات آینده به شمار می‌آید.

شکریان ائتلاف و وحدت اصولگرایان برای معرفی کاندیدای اصلح را لازم و امری ضروری برشمرد و افزود: همه دلسوزان نظام بر این امر معتقد هستند که برای ایجاد وحدت رویه در اداره کشور و همچنین انتخاب فرد اصلح برای بالابردن رشد مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی باید از سوی اصولگرایان و متعهدان به نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی کاندیدای واحد به جامعه معرفی و از تفرقه و خودمحوری‌ها پرهیز شود.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول