اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع اسلامی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مطرح کرد

تلاش جبهه پیروان برای به وحدت رساندن اصولگرایان در انتخابات

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع اسلامی دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: جبهه پیروان در تلاش است تا به کاندیدای واحد در اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 92 برسد.

تلاش جبهه پیروان برای به وحدت رساندن اصولگرایان در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمجتبی منتظری در نشست خبری مشترک با دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی در محل دفتر هیئت رئیسه جبهه پیروان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجمع اسلامی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، تشکیلاتی است که بر مبنای گفتمان اصولگرایی فعالیت می‌کند.

منتظری با بیان اینکه فعالیت سیاسی نباید در مسیر تنش‌ورزی باشد، خاطرنشان کرد: باید تحزب اسلامی در مسیری در جامعه تقویت شود که در صورت ناکارآمدی پست و مقامی پاسخگو وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: مجمع اسلامی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی نگاه شهید بهشتی را مبتنی بر اینکه حزب معبد است، دنبال می‌کند و فعالیت احزابی را عبادت می‌داند.

دبیر مجمع اسلامی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با تاکید بر اینکه در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، جریان‌ها و احزاب به طور آشکار و قدرتمند گزینه‌های خود را معرفی کنند، گفت: احزاب و جریان‌ها پس از انتخابات نیز باید عملکرد قوی داشته و پاسخگوی عملکرد گزینه راه یافته به انتخابات خود باشند.

منتظری با ابراز نارضایتی از اینکه شورای شهر مشهد دامنه اختیارات خود را محدود به شهرداری کرده است، یادآور شد: این مطالبه باید از طریق آحاد مردم مبتنی بر گسترش دامنه اختیارات شورای شهر صورت گیرد.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی از طریق حق رای در این جبهه لیست مستقل خود را برای انتخابات شورای شهر ارائه دهند.

دبیر مجمع اسلامی دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به دعوت کاندیداهای اصولگرا توسط این مجمع اظهار کرد: در بحث انتخابات ریاست جمهوری توسط مجمع دانش آموختگان رایزنی‌هایی صورت گرفته تا از کاندیداها در بازه اردیبهشت تا خرداد ماه که فینال انتخابات است،‌ دعوت به‌عمل آورده و مهم‌ترین مطالبه خود را که روی کار آوردن استاندار بومی است، مطرح کنند.

منتظری تاکید کرد: وقتی استاندار غیربومی روی کار آید،‌ به‌دلیل نداشتن شناخت و آگاهی نسبت به محیط نمی‌تواند کارآمد عمل کند و باید جهش مدیریتی در این باره صورت گیرد.

وی با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: باید تمام امور مدیریت شهری به شورای شهر واگذار شود چرا که شورای شهر نقش موثر در مدیریت شهری دارد؛ از همین حیث باید تلاش و تبلیغات جدی صورت گیرد تا اهمیت انتخابات شورای شهر برای رای به نخبگان و گزینه‌های کارآمد در جامعه تبیین شود.

دبیر مجمع اسلامی دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اذعان کرد: کمیته انتخابات جبهه پیروان از سه ماه گذشته به مدیریت ابوالفضل انتظاری از جامعه اسلامی کارمندان آغاز شده است. جبهه پیروان در تلاش است تا به کاندیدای واحد در اصولگرایان برسد.

انتهای پیام/70023/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول