اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

اصولگرایان رفتاری مغایر با شاخص‌های اصولگرایی نداشته باشند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: رفتار برخی اصولگرایان معارض و مغایر با شاخص‌های اصولگرایی است و این امر پسندیده نیست.

اصولگرایان رفتاری مغایر با شاخص‌های اصولگرایی نداشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صادق محصولی در همایش منطقه‌ای استان‌های خراسان‌شمالی، رضوی و جنوبی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با عنوان بصیرت و پایداری در محل حسینیه نصرت اظهار کرد: در جریان انتخابات بعضاً شاهد رفتارها و حرکاتی از برخی اصولگرایان هستیم که مطابق با شاخص‌های اصولگرایی نیست.

وی افزود: ائتلاف‌هایی چون 1+2 توسط جریان راه‌‌اندازی شده و در نهایت شاهد خواهیم بود که همین جریان‌ها به نفع این اشخاص کناره گرفته و این در مقابل ادعای مبتنی بر دخالت نداشتن جریان در این ائتلاف است.

محصولی با بیان اینکه در جریان انتخابات با عنوان اصولگرا باید مقتدرانه و با صداقت اظهار نظر کرد، افزود: ائتلاف 1+2 از سویی اعلام می‌کند که مسئولیت وحدت اصولگرایان را بر عهده دارد؛ از سوی دیگر ادعا می‌کند که این وظیفه را شورای ائتلاف بر دوش آنان نهاده و این تعارضات به دور از شاخص‌های اصولگرایی است.

وی تصریح کرد: باید کاندیدای اصلح را روی کار بیاوریم، در حوزه تبلیغات انتخاباتی یکی از مهم‌ترین مشکلات تخریب‌ها و دور شدن از اصل موضوع است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری عنوان کرد: در قالب انتخابات نباید شرکت سهامی خاص قدرت راه انداخت، حرکت و خدمت باید در راه خدا باشد؛ نه برای پست و مقام.

محصولی با تأکید براینکه باید براساس منویات مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات گام برداشت، یادآور شد: نه تنها جبهه پایداری و اصولگرایان؛ بلکه همه و همه باید در مسیر انتخابات براساس منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

وی با اشاره به بررسی جبهه پایداری در معرفی نامزدهای خود اذعان داشت: در مرحله نخست از میان 70 نفر، 35 نفر را بررسی کرده و 200 شاخص را برای گزینش نامزد اصلح تعریف کرده‌ایم.

وزیر رفاه دولت نهم عنوان کرد: برخی معتقدند که جبهه پایداری در روند فعالیت خود کندروی داشته است، اما به صراحت اعلام می‌کنیم که این کندروی نبوده؛ بلکه در انتظار استماع بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال 92 هستیم تا براساس آن طرح و برنامه‌ریزی کنیم.

محصولی در پایان تأکید کرد: با هر شخص و جریانی که مطابق با منویات مقام معظم رهبری حرکت کند، موافق و با مخالفان ولایت فقیه، مخالفت شدید داریم.

انتهای پیام/70023/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول