اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

نیروهای امدادی بیرجند جان 19 نفر از مسافران را نجات دادند

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بیرجند گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی تاکنون نجاتگران جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در 9 حادثه رخ داده، جان 19 نفر را از مرگ نجات دادند.

نیروهای امدادی بیرجند جان 19 نفر از مسافران را نجات دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجیدرضا لطیفی عصر امروز در بازدید از پست‌های امدادی، به آمادگی امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر این شهرستان در پست‌های امداد نوروزی اشاره کرد و اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از 25 اسفند‌ماه سال گذشته با آغاز طرح امداد و نجات نوروزی در جاده‌ها به کمک و خدمات‌رسانی مسافران می‌پردازند.

وی اهمیت حضور امدادگران را در جاده‌ها بسیار زیاد دانست و تصریح کرد: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی تاکنون 9 حادثه رخ ‌داده شده که امدادگران این جمعیت در کمترین زمان در صحنه حادثه حاضر شده و عملیات امداد و نجات را با موفقیت به پایان رسانده‌اند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بیرجند از حضور بانوان در قالب تیم‌های سیار در جاده‌ها خبر داد و افزود: امسال برای نخستین‌بار جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیرجند همزمان با سایر شهرستان‌ها در استان از امدادگران و نجاتگران زن برای پشتیبانی حوادث و حضور در کنار سایر اکیپ‌های امداد و نجات استفاده کرده است.

لطیفی اجرای مانور‌های فرضی و رسیدگی به حال هفت مصدوم سرپایی و آماده‌باش برای زلزله اخیر در شهرستان نهبندان را از جمله فعالیت‌های بانوان امدادگر و نجاتگر در اکیپ‌های سیار عنوان کرد.

انتهای پیام/69008/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول