اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

فرجامی‌فرد: آبگرم لوت بیشترین مسافر را در خوسف دارد

فرماندار خوسف با بیان اینکه امسال نخستین سال است که شهرستان خوسف بعد از ارتقا ستاد مستقل تسهیلات نوروزی دارد، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون آبگرم لوت بیشترین مسافر را در خوسف دارا بوده است.

فرجامی‌فرد: آبگرم لوت بیشترین مسافر را در خوسف دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی فرجامی‌فرد عصر امروز در بازدید از آثار تاریخی خوسف اظهار کرد: امسال آبگرم خوسف برای نخستین‌بار به‌صورت ویژه میزبان مسافران نوروزی است که تا‌کنون شاهد افزایش چشمگیر بازدیدها نسبت به مدت مشابه سال 91 بوده‌ایم.

وی با اشاره به خواص بالای درمانی آبگرم لوت افزود: با تکمیل مجتمع آب‌گرم لوت، مسافران نوروزی می‌توانند از مزایای آب‌درمانی این مجتمع بهره‌مند شوند.

فرماندار خوسف در حاشیه بازدید خبرنگاران خبرگزاری فارس از خوسف با بیان اینکه امسال تمهیدات مناسبی برای اسکان مسافران با همکاری مدیر مجتمع در این آبگرم در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: بیشترین حجم مسافر استان امسال به آبگرم لوت در شهرستان خوسف سفر کردند.

فرجامی‌فرد افزود: مجتمع توریستی و تفریحی آب‌درمانی لوت یکی از کانون‌های طبیعی گردشگری استان محسوب می‌شود و در راستای پر کردن اوقات فراغت و بهینه‌سازی فرصت‌های سفر، آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است.

وی یادآور شد: این مجتمع آب‌درمانی دارای فضای اداری، نمازخانه، ساختمان اصلی، مجتمع و استخر سرپوشیده زنانه و مردانه است که استفاده عمومی دارند و اتاق‌های متعددی مجهز به وان نیز برای استفاده خصوصی ایجاد شده است.

انتهای پیام/2248/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول