اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهرستان جم مطرح کرد

تأمین امنیت کامل مهمانان نوروزی شهرستان جم

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهرستان جم از تأمین امنیت کامل مهمانان نوروزی شهرستان جم خبر داد.

تأمین امنیت کامل مهمانان نوروزی شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم سلیمانی در بازدید از کمپ‌های مهمانان نوروزی جم اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفر شهرستان جم از چند ماه قبل تاکنون برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی انجام داده است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات ارائه شده و جلب رضایت خاطر شهروندان از اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم.

بخشدار مرکزی جم از آمادگی کامل شهرستان جم برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و خاطر نشان کرد: این شهرستان در بحث امنیت که عمده‌ترین مسئله مورد توجه مسافران است، خوشبختانه از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است؛ علاوه بر آن، واحدهای امنیتی شهرستان جم نیز در این ایام تدابیر بسیار مناسبی برای تأمین امنیت در سطح شهرستان و شهرک‌های تابعه در نظر گرفته‌اند.

سلیمانی ابراز داشت: از نظر امنیت هیچگونه دغدغه‌ای وجود ندارد و از طرفی در بحث ترافیک نیز شورای ترافیک تشکیل جلسه داده و معابر موردنیاز بازسازی، نصب تابلو و خط‌کشی صورت شده است.

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهرستان جم افزود: خوشبختانه شهرداری‌های سه شهر جم، ریز و انارستان تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند و شهرها را آماده پذیرش مسافر کرده‌اند و از حیث مبلمان شهری به ویژه شهرداری جم وضعیت قابل قبولی دارند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه شهرستان جم دارای روستاهای بسیار زیادی است که عمدتاً نقاط گردشگری نیز در آنها واقع است؛ امسال برای نخستین‌بار از دهیاران خواسته‌ایم تا ستاد تسهیلات سفر روستایی نیز متشکل از دهیار، اعضای شورا، مدیران مدارس، مسئول خانه‌های بهداشت و معتمدین محلی را تشکیل داده و در سرویس‌دهی مناسب به مسافران نقش‌آفرین باشند.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول