اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای حفاظت از امنیت و آسایش میهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای حفاظت از امنیت و آسایش میهمانان نوروزی در استان خبر داد.

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای حفاظت از امنیت و آسایش میهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج صبح امروز کمیسیون اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با محوریت برنامه‌ریزی و راه‌کارهای لازم در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی با حضور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی، خبرنگاران و خبرگزاری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

محمد‌علی زارعی در این نشست چهارشنبه آخر سال را بنایی جهت شادی و تخلیه هیجانات جوانان و دیگر افراد جامعه عنوان کرد و گفت: امروزه شادی برخی افراد در چهارشنبه آخر سال باعث بروز برخی مشکلات اعضای جامعه شده و باید گفت امروزه چهارشنبه آخر سال به چهارشنبه‌سوزی تبدیل شده است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیروی انتظامی مطابق قانون موظف بوده تا امنیت مردم و جامعه را فراهم سازد از این رو در چهارشنبه آخر سال باید مسیرهای پرتردد و عبور و مرور عمومی در سطح شهر را به منظور جابه‌جایی مصدومین، تصادفات ناگهانی و دیگر مشکلات در نظر داشته باشد.

وی نقش صدا و سیما در کاهش معضلات ناشی از برنامه‌های چهارشنبه آخر سال را مهم تلقی کرد و گفت: سیمای استانی می‌تواند با اجرای برنامه‌های متنوع، عواقب سوء مواد مترقبه غیرمجاز را به فرزندان گوش زد کند همچنین با اجرای برنامه‌های متنوع و مشغول شدن آن‌ها به برنامه‌های تلویزیونی از ورود به خیابان‌ها در این روز جلوگیری شود.

این مسئول انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد نقش خانواده‌ها در مقابله با معضلات مهم ناشی از اجرای برنامه‌های مهیج و خطرناک چهارشنبه آخر سال را مهم عنوان کرد و گفت: نقش خانواده‌ها برای آگاه‌سازی فرزندان از عواقب سوء مواد مترقبه بسیار مؤثر است از این رو خانواده‌ها باید نظارت و کنترل جدی بر فرزندان داشته باشند.

زارعی تصریح کرد: پلیس به نوبه خود دارای وظایفی بوده که با پیگیری و مقابله و جلوگیری از ورود مواد مخدر با استقرار در گلوگاه‌ها، پاسگاه‌های بین‌راهی و کنترل‌های نامحسوس از ورود مواد مخدر و خطر‌ساز غیرمجاز به استان جلوگیری می‌کند و در صورت مشاهده و اعمال گزارش مطابق قانون با افراد برخورد لازم اعمال و اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به حساسیت این موضوع طی جلسات برگزار شده با حضور نهادهایی از جمله صنعت، معدن و تجارت استان، واحد اصناف و دیگر دستگاه‌ها بازدیدهایی از اصناف مختلف در سطح بازار صورت گرفته که تاکنون همکاری خوبی در این زمینه با پلیس داشته‌اند.

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای حفاظت از امنیت و آسایش میهمانان نوروزی

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تبلیغات باید متناسب با شرایط هر استان باشد اگر بخواهیم تبلیغاتی که برای یک استان کلان شهر مثل تهران را در سطح این استان اجرا کنیم این تبلیغات اثرات منفی خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: تبلیغات باید متناسب با شرایط استان باشد و باید همه جوانب کار در نظر گرفته شود.

زارعی به میزان آمادگی نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت شهروندان و مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: کلیه امکانات لازم برای برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان و گردشگران برقرار است.

این مسئول انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل پلیس راهور استان جهت برقراری نظم و امنیت جاده‌ای را اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس راهور با آمادگی کامل، امنیت جاده‌ای درون شهری و برون شهری را فراهم کرده همچنین پلیس با اجرای گشت توسط ارگان‌های مختلف در این مرکز امنیت و آسایش مسافران نوروزی و حفاظت و نگهداری از اموال و منازل شهروندان را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/82011/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول