اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

13 هزار نیرو تامین امنیت مسافران نوروزی را بر عهده دارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: در حوزه معاونت امنیت ستاد سفر، 13 هزار نیروی انتظامی و استقرار بیش از 100 ایستگاه پلیس در راهنمایی مسافران نوروزی و تامین امنیت، فعال هستند.

13 هزار نیرو تامین امنیت مسافران نوروزی را بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی صبح امروز در جلسه آغاز به کار ستاد سفرهای نوروزی مازندران در سالن اجتماعات اداره کل میراث فرهنگی استان، اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیاری که در استان داریم باعث شده به یکی از مقاصد گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.

وی ادامه داد: موزه‌های تاریخی، نوع نگاه خوب میراث فرهنگی استان بوده که امسال حوزه میراثی استان را بیشتر معرفی کنیم تا در معرض دید علاقه‌مندان و گردشگران قرار گیرد.

ابراهیمی گفت: در حوزه معاونت امنیت ستاد سفر، 13 هزار نیروی انتظامی و استقرار بیش از 100 ایستگاه پلیس در راهنمایی مسافران نوروزی و تامین امنیت، فعال هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران  یادآور شد: 56 بیمارستان و درمانگاه و 31 داروخانه و 104 پایگاه هلال‌احمر به صورت شبانه‌روزی در این ایام فعال هستند.

وی افزود: با گرانفروشی و گرانفروشان با جدیت تمام برخورد می‌شود، این افراد از این فرصت استفاده نکنند و بلافاصله واحد فروش محصولات آنها تحت تعقیب و پیگرد قانونی قرار گرفته و بسته شود.

ابراهیمی تصریح کرد: تلاش کنیم نظم جاده‌ای حفظ شده و حوادث به حداقل کاهش یابد.

وی افزود: میراث فرهنگی و صنایع دستی استان را باید معرفی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران یادآور شد: مدیران کل در ستاد تسهیلات سفر حتی برای ساعاتی هم که شده حضور یابند چراکه تمام دغدغه ما این است که دبیرخانه ستاد سفر به صورت شبانه‌روزی فعالیت کند.

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول