اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان تأکید کرد

ضرورت برخورد قاطع با متخلفان بهداشتی در کنگان

فرماندار کنگان بر لزوم برخورد قاطع با متخلفان بهداشتی در کنگان تأکید کرد.

ضرورت برخورد قاطع با متخلفان بهداشتی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای سلامت کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تأثیرگذار در کشور است و در ایام تعطیلات نوروزی شاهد بازدید جمع کثیری از هموطنان و مهمانان گرامی به شهرستان هستیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی خوبی برای نظارت بر اماکن اقامتی مهمانان انجام گرفته و با تمام امکانات و تجهیزات برای تأمین سلامت و امنیت مهمانان تلاش کرده‌ایم.

تبرکی خاطر نشان کرد: نظارت و سرکشی بر اماکن اقامتی و تفریحی تا پایان تعطیلات تداوم خواهد داشت و از تمام مسئولان انتظار همراهی داریم.

فرماندار شهرستان کنگان با تقدیر از شورای سلامت و رئیس شبکه بهداشت کنگان گفت: در بحث سلامت که با جان مردم ارتباط مستقیمی دارد، نباید هیچ اغماضی با متخلفان بهداشتی شود و باید برخورد قاطع صورت گیرد و این نیز نیازمند بازدید و گزارش صحیح است و مجموعه فرمانداری نیز حمایت‌های لازم را صورت خواهند داد.

تبرکی به فاضلاب‌ها و پسماندهای شرکت‌های فاز 2 نیز اشاره کرد و یادآور شد: در این فاز با رهاسازی و دفع غیربهداشتی این فاضلاب‌ها شاهد اوضاع اسفناکی هستیم که مجموعه شبکه بهداشت و اداره‌های مرتبط باید به این وضعیت رسیدگی کنند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برنامه‌های هفته بهداشت در کنگان ابراز داشت: شبکه بهداشت کنگان با همکاری سایر اداره‌ها و نهادها تدارکات لازم را دیده‌اند و تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب و باکیفیت برنامه‌های ویژه هفته بهداشت اندیشیده شده است.

فرماندار کنگان بیان کرد: به همین منظور دو برنامه عمده در سطح شهرستان شامل پیاده‌روی خانوادگی با مشارکت اداره ورزش و جوانان، بسیج خواهران و سمینار تغذیه سالم با حضور متخصصان تغذیه در نظر گرفته شده است.

در ادامه نیز تعدادی از مسئولان حاضر در این جلسه نظرات پیشنهادی خود را در راستای بهبود وضعیت سلامت و بهداشت شهرستان کنگان ارائه کردند.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول