اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

ورود 260 هزار مسافر نوروزی به بندر کنگان

فرماندار کنگان از ورود 260 هزار مسافر نوروزی به بندر کنگان تا پایان روز چهارم فروردین امسال خبر داد.

ورود 260 هزار مسافر نوروزی به بندر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی در بازدید از کمپ‌های مهمانان نوروزی در بندر کنگان اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات تاکنون نظارت کاملی بر اماکن اقامتی و اماکن تفریحی شهرستان کنگان داشته‌ایم و نهایت تلاش خود را برای بهبود خدمات‌رسانی به کار بسته‌ایم.

وی افزود: به همراه مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری، سرپرست مدیریت بحران استان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از شهر کنگان و بنک بازدید به عمل آوردیم.

تبرکی تصریح کرد: در حضور ستاد تسهیلات سفر استان از کمپ مهمانان نوروزی شهر کنگان و بنک و همچنین ساحل سازی کنگان نیز بازدید به عمل آمد که بحمدالله مورد رضایت دوستان نیز بود.

فرماندار کنگان افزود: شرایط، امکانات و استقبال مسافران از شهر کنگان و بنک نیز تا امروز بسیار رضایت بخش بوده است.

تبرکی عنوان کرد: تا پایان روز چهارم نوروز حدود 260 هزار مسافر وارد شهر کنگان شده است که این آمار نشانگر رشد استقبال نسبت به سال‌های گذشته است و پیش‌بینی می‌کنیم این آمار همچنان روند رو به رشد خود را طی کند.

وی گفت: در استقبال خوب هموطنان از شهر کنگان باید از مواردی مانند عملکرد بسیار خوب شهرداری‌ها، مهیا کردن امکانات، مهمان‌نوازی مردم شهرستان، تعامل و همکاری با متولیان امر، حسن انتخاب مسافران و همکاری‌شان با دست‌اندرکاران قدردانی کرد.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: کاری که امسال شهرداری کنگان به واسطه ساخت کمپ‌های کانکس انجام داده تقریبا کار جدیدی در سطح استان است و این می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای سایر شهرداری‌ها نیز باشد تا مکان امن‌تری را برای مسافران مهیا کنند.

تبرکی افزود: بازرسین بهداشتی ما به صورت مستمر در حال سرکشی هستند و چنانچه شهروندان و یا مسافرین نکته‌ای را مشاهده کردند اطلاع‌رسانی کنند تا رفع شود؛ دیروز نیز به صورت کاملا سر زده از رستورانی در سطح شهر بازدید کردیم که خوشبختانه وضع رضایت‌بخشی داشت.

وی بر لزوم تلاش همه مسئولان برای افزایش میزان ماندگاری مهمانان نوروزی تاکید کرد.

انتهای پیام/2451/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول