اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

اجرای 50 ویژه برنامه فرهنگی در ایام فاطمیه اول در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 50 ویژه برنامه فرهنگی در ایام فاطمیه اول در این شهرستان خبر داد.

اجرای 50 ویژه برنامه فرهنگی در ایام فاطمیه اول در کنگان

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: نامگذاری سال جدید به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نشان از درایت و تدبیر مقام معظم رهبری دارد و باید در راستای تحقق منویات معظم‌له گام برداریم.

وی با اشاره به تداوم برنامه‌های فرهنگی کنگان در سال جدید افزود: امسال نیز برنامه‌های فرهنگی از نخستین روز سال تداوم خواهد داشت و کیفیت بخشیدن به برنامه‌ها در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 50 ویژه برنامه فرهنگی در ایام فاطمیه اول در این شهرستان خبر داد و عنوان داشت: ایام فاطمیه ایام معرفی پاسداران حریم ولایت است و پاسداری حضرت فاطمه (س) از ولایت حضرت علی (ع) موجب شد که در این مسیر به فیض عظمای شهادت دست یابد.

اهرمی گفت: این اداره در ایام فاطمیه اول برنامه‌هایی از قبیل؛ برگزاری مراسم‌های محوری با همکاری دفاتر امام جمعه کنگان و سیراف، نصب بنر و پلاکارد در اماکن و معابر عمومی سطح شهر از طرف اداره تبلیغات اسلامی و هیئات مذهبی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اعزام مبلغ به روستاها و نقاط دور افتاده، دعوت و اسکان روحانیون اعزامی از حوزه‌های علمیه قم و اصفهان تدارک دیده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان یادآور شد: اعزام مداح به مساجد محوری و شرکت‌های مستقر در منطقه، انجام گفتمان‌های دینی با همکاری و هماهنگی روحانیون مستقر در سطح مساجد و حسینیه‌ها، برپایی عزاداری دسته جمعی و خیابانی با همکاری هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی، پذیرایی و اطعام غذا به عزاداران فاطمی با همکاری خیرین بومی نیز از جمله این برنامه‌هاست.

اهرمی ابراز داشت: همه این برنامه‌ها با همکاری بیش از 50 تشکل دینی وابسته به این اداره انجام می‌گیرد و نقش مردم در اجرای این برنامه‌ها پررنگ است.

انتهای پیام/2451/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول