اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری 10 همایش عفاف و حجاب در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 10 همایش عفاف و حجاب در کنگان خبر داد.

برگزاری 10 همایش عفاف و حجاب در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست بانوان کنگان اظهار داشت: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت فعال شهرستان را بانوان تشکیل می‌دهند این اداره توانسته است با همکاری واحد خواهران به اهداف تبلیغی خود و همچنین آسیب‌زدایی فرهنگی و دینی این قشر پویای جامعه نایل آید.

وی افزود: از اهم اقدامات انجام شده توسط این واحد می‌توان به برگزاری گفتمان‌های دینی با همکاری مبلغات حوزه‌های علمیه کنگان و عسلویه، برگزاری کلاس‌های قرآنی در ایام تابستان با همکاری فعالین قرآنی، همکاری و هماهنگی در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف و پاسخ گویی به مسائل و احکام شرعی بانوان در ایام هفته اشاره کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 10 همایش عفاف و حجاب در کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: برگزاری 10 همایش‌ عفاف و حجاب، برگزاری مراسم تجلیل از زنان ایثارگر با همکاری بسیج جامعه زنان و کانون بانوان شهرستان و تشکیل جلسات متعدد ویژه برگزاری مناسبت‌های مذهبی نیز از این برنامه‌هاست.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی حضرت فاطمه (س) کنگان نیز بیان داشت: بانوان همواره در فعالیت‌های دینی حضوری باشکوه داشته‌اند.

کبری شوقی‌مفرد اظهار داشت: با توجه به احساس نیاز تشکل مذهبی توانسته‌ایم با همکاری تعدادی از خواهران مذهبی محله گوده و مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی کنگان اقدام به ثبت این تشکل مذهبی در سال 91 کنیم و در همین راستا توانسته‌ایم با همکاری کانون فرهنگی تبلیغی ولایت مسجد امیرالمؤمنین(ع)، پایگاه مقاومت و اداره تبلیغات اسلامی برنامه‌های گسترده‌ای را به انجام برسانیم.

وی گفت: از اهم برنامه‌های اجرا شده می‌توان به برگزاری کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، برپایی نمایشگاه عکس در دهه فجر، برگزاری مراسمات مربوط به وفیات و اعیاد، برگزاری کلاس‌های آموزش احکام، دعوت از مبلغات حوزه علمیه کنگان برای پاسخ گویی به مسائل و احکام شرعی و پاسخ‌گویی به شبهات و مسائل اعتقادی، برگزاری ادعیه مذهبی در طول سال و انجام گفتمان‌های متعدد با موضوعات دینی اشاره کرد.

انتهای پیام/2451/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول