اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کنگان خبر داد

تجهیز 145 کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کنگان از تجهیز 145 کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی کنگان خبر داد.

تجهیز 145 کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی کنگان

عباس شریف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: سال 91 سال مهمی در حوزه آموزش و پرورش بود و موفقیت‌های ارزشمندی برای عرصه تعلیم و تربیت حاصل شد. در شهرستان کنگان نیز با تلاش همه مسئولان شاهد پیشرفت‌های قابل قبولی بودیم و عناوین متعددی در سطح استانی و کشوری کسب کردیم.

رئیس آموزش و پرورش کنگان با اشاره به سند تحول بنیادین، این رویداد را از مهم‌ترین رویدادها در تاریخ آموزشی دانست و آن را جامع‌ترین سند نظام آموزشی برشمرد و گفت: در این سند جایگاه و منزلت معلم و دانش‌آموز در سطح عالی ترسیم شده و باید برای تحقق اهداف این سند تلاش بیشتری کنیم.

وی اضافه کرد: احداث مدارس خاص و راه‌اندازی فضاهای جدید آموزشی از جمله برنامه‌های مهمی است که در شهرستان کنگان در سال 91 عملیاتی شد.

رئیس آموزش و پرورش کنگان با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش کنگان برای اسکان مهمانان نوروزی گفت: با برنامه‌ریزی انجام گرفته تعداد 24 مدرسه و 145 کلاس درس در سه شهر بنک، کنگان و سیراف برای اسکان مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده است. علاوه بر خدمات‌رسانی به مهمانان فرهنگی، سایر مسافران نوروزی نیز می‌توانند از امکانات موجود استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر ضمن دعوت به حضور گسترده و با شکوه فرهنگیان در پای صندوق‌های رأی، رسالت فرهنگیان را در کمک به برگزاری انتخابات و حضور باشکوه و همبستگی فرهنگیان در پای صندوق‌های اخذ رأی و اتحاد آنان در خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان دانست.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول