اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

اقامه نماز جماعت در تمام مساجد بین‌راهی شهرستان کنگان

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از اقامه نماز جماعت در تمام مساجد بین‌راهی شهرستان کنگان خبر داد.

اقامه نماز جماعت در تمام مساجد بین‌راهی شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست با متولیان مساجد، مسئولان هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی اظهار داشت: مسجد در اسلام از جایگاه والایی برخوردار است و تقویت مساجد امری لازم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان با اشاره به اهمیت مساجد در جامعه، وجود مسجد در جامعه را نوعی امر به معروف عنوان کرد.

اهرمی خاطر نشان کرد: مساجد بهترین و عالی‌ترین اماکن دینی هستند که دین اسلام به آن توجه زیادی کرده و همین‌ طور یک نیاز حقیقی و ضروری انسان برای ادای تشکر زبانی و قلبی از خداست و چنان ضرورتی برای افراد و اجتماع دارد که یکی از مهم‌ترین و نخستین کار نبی مکرم اسلام (ص) تأسیس این مرکز دینی بوده است.

وی تصریح کرد: مساجد تنها برای ادای فرائض دینی نبوده، بلکه علاوه بر پایگاه تجمع طبقات گوناگون اجتماع برای ادای وظایف شرعی و دینی، همواره پایگاهی برای استفاده‌های علمی، فرهنگی و آموزشی برای جوانان بوده است تا بانیان، هیئت امنا، مبلغان و ائمه جماعات سعی کنند با ایجاد شرایط و امکانات مناسب فضای عبادی و معنوی بهتری را فراهم آورند.

اهرمی بیان داشت: اداره تبلیغات اسلامی کنگان در راستای تکریم مسافران نوروزی و حضور پر خیر و برکت این عزیزان برنامه‌های متنوعی را ارائه کرده است.

وی افزود: هماهنگی با روحانیون برای انجام مراسم‌ها در مساجد و حسینیه‌های بین راهی از جمله اقامه نماز جماعت، بیان احکام، توزیع اوقات شرعی فروردین 92، انجام کشیک نوروزی، هماهنگی با تشکل‌های دینی وابسته در مساجد و حسینیه‌های بین راهی از عمده برنامه‌های این اداره است.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان ابراز داشت: امروز دشمنان با ابزار تبلیغاتی برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند که باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

اهرمی در پایان افزود: دستگاه‌های فرهنگی و دینی نقش حساسی بر عهده دارند و اداره تبلیغات اسلامی کنگان همواره در راستای جذب جوانان به سمت فعالیت‌های دینی گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول