اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت کنگان خبر داد

انجام 1200 بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی کنگان

رئیس شبکه بهداشت کنگان از انجام 1200 بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی کنگان خبر داد.

انجام 1200 بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، زینب حسینی شامگاه سه‌شنبه در چهارمین جلسه شورای سلامت شهرستان کنگان در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: ارتقای سلامت شهروندان و مسافران نوروزی اولویت اول ما در ایام نوروز بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر و با توجه به آغاز سفرهای نوروزی 16 نفر از بازرسان این شبکه به منظور تشدید نظارت‌ها بر اماکن نگهداری و توزیع مواد غذایی در شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

رئیس شبکه بهداشت کنگان از انجام 1200 بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود نیروی شبکه بهداشت کنگان، تاکنون بیش از 1220 بار از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید کرده‌اند که بیش از 98 درصد انتظارات این شبکه را برآورده کرده‌اند.

حسینی بر مشارکت بین بخشی اداره‌های مختلف شهرستان تأکید کرد و افزود: به همین منظور این شبکه با ادار‌ه‌ها و شرکت‌های موجود در منطقه عسلویه مکاتبات گسترده‌ای انجام داده و هنوز هم نیازمند مشارکت بیشتر اداره‌ها در این ایام هستیم تا این مسافران با خاطره‌ای خوب شهرستان را ترک کنند و به همین منظور برای مکان اسکان این عزیزان همکاری‌های لازم صورت گرفته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان به پلمپ مغازه‌ها نیز اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به اینکه پلمب مغازه‌های متخلف تبعات اجتماعی دارد، نیازمند مشارکت بیشتر اداره‌ها و نهادهای ذیربط هستیم تا با این متخلفان که با سلامت مردم در ارتباط مستقیم هستند، برخورد جدی شود.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به شعار هفته سلامت در سال 92 که فشار خون بالا نام‌گذاری شده و بیماری‌های قلبی و عروقی که بیشترین آمار مرگ و میر در استان و شهرستان را داراست از اداره‌های مختلف شهرستان انتظار داریم، برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول