اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‎رضوی تأکید کرد

آموزش‎های فنی و حرفه‎ای حلقه مفقوده زنجیره ارتباطی صنعت و دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‎رضوی بر لزوم افزایش بهره‎وری در سطح واحدهای تولیدی استان از طریق گسترش ارائه آموزش‎های مهارتی به کارکنان تأکید کرد.

آموزش‎های فنی و حرفه‎ای حلقه مفقوده زنجیره ارتباطی صنعت و دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‎رضوی، احسان ارکانی در گردهمایی روسای ستادی و مراکز آموزش فنی وحرفه‎ای استان با اشاره به نقش سازنده آموزش‎های مهارتی در سطح جامعه، اظهار کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند این آموزش‎ها حلقه مفقوده زنجیره ارتباطی صنعت و دانشگاه است.

وی با اشاره به نقش موثر نظام استاد - شاگردی در ارتقای سطح مهارتی و بهره‎وری واحدهای تولیدی، افزود: دارا بودن مدارک دانشگاهی هیچ‌گاه به معنای داشتن مهارت نیست، زیرا این مهم عنصری درونی و خودجوش است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‎رضوی همچنین طرح آموزش به کودکان و نوجوانان را نیز از طرح‎های بسیار مطلوب سازمان آموزش فنی وحرفه‎ای دانست و بر ضرورت توسعه این آموزش‎ها در سطوح مختلف در راستای رفع نیازهای این حوزه تاکید کرد.

گردهمایی روسای ستادی و مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای استان خراسان‎رضوی با محوریت آسیب شناسی عملکرد سال 91 و تحلیل برنامه‎ها و محورهای فعالیت‎های آموزشی و نیز تبیین سیاست‎های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سال آینده، در مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/70005/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول