اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماهشهر خبر داد

توزیع 200 تن مرغ و گوشت منجمد در ماهشهر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر ماهشهر گفت: برای رفاه حال شهروندان ماهشهری از نیمه دوم اسفندماه تاکنون 200 تن مرغ و گوشت منجمد در شهرستان بندر ماهشهر توزیع شده است.

توزیع 200 تن مرغ و گوشت منجمد در ماهشهر

حسین عیسی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر ماهشهر اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان ماهشهری از نیمه دوم اسفندماه تاکنون 200 تن مرغ و گوشت منجمد در شهرستان بندر ماهشهر توزیع شده است.

وی افزود: از این میزان 140 تن مرغ منجمد و 60 تن گوشت منجمد در 30 نقطه شهر و در نمایشگاه بهاره توزیع شده است که نظرسنجی‌های ما از رضایت 75 تا 80 درصدی مردم از توزیع آنها خبر می‌دهد.

*هر کیلوگرم مرغ منجمد 48 هزار ریال؛ گوشت قرمز منجمد کیلویی 168 هزار ریال

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: علاوه بر این مقدار گوشت 20 تن گوشت منجمد نیز در نمایشگاه بهاره و تعاونی‌های مصرف برای شهروندان و نیز در برخی از ادارات برای مصارف خاص توزیع شده است.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اضافه کرد: هر کیلوگرم مرغ منجمد 48 هزار ریال و گوشت قرمز منجمد کیلویی 168 هزار ریال به فروش رفته است.

*تامین مرغ و گوشت منجمد و توزیع آن تا پایان تعطیلات نوروزی

عیسی‌زاده ادامه داد: توزیع این میزان مرغ در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و تامین و کنترل اقلام مصرفی آنها و تنظیم بازار صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در تامین و توزیع مرغ و گوشت منجمد در شهرستان ماهشهر هیچ‌گونه محدویت و مشکلی نداریم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر ماهشهر در ادامه گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر تصریح کرد: تامین مرغ و گوشت منجمد و توزیع آن تا پایان تعطیلات نوروزی در ماهشهر ادامه خواهد داشت.

*80 بازرس رسمی و افتخاری

وی درخصوص بازرسی و نظارت بر بازار ماهشهر با بیان این مطلب که نظارت و بازرسی این بازارها از 15 بهمن ماه آغاز و تا 25 فروردین ماه ادامه دارد، گفت: در کنار این نظارت‌ها، طرح پایش بازار نیز با حضور 80 بازرس رسمی و افتخاری آغاز شده است و شماره تماس 124 بازرسی اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان بندر ماهشهر و بندرامام آمادگی رسیدگی به شکایات و تخلفات صورت گرفته را دارد.

انتهای پیام/ 72001/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول