اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول خبر داد

پیش‌بینی حضور 400 هزار بازدیدکننده از نمایشگاه هوایی دزفول

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول از پیش‌بینی حضور بیش از 400 هزار نفر بازدیدکننده از نمایشگاه هوایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در پایگاه چهارم شکاری این شهرستان خبر داد.

پیش‌بینی حضور 400 هزار بازدیدکننده از نمایشگاه هوایی دزفول

حسن زارع‌شاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: در روزهای نخستین سال جدید گردشگران و مهمانان نوروزی از نمایشگاه هوایی این شهرستان استقبال خوبی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه نوبت‌بندی‌های پرواز در روز از پیش اعلام شده است، افزود: در روز چهارم، نوبت پرواز برای افراد حاضر در نمایشگاه هوایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در پایگاه چهارم شکاری انجام می‌شود.

*انجام پروازهای نمایشی

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول با تاکید بر اینکه پروازهای انجام شده در این پایگاه به منظور انجام حرکات نمایشی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروازها جنبه نمایشی دارد و برای حاضران در نمایشگاه هوایی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: روزانه شاهد افزایش استقبال از این نمایشگاه هوایی هستیم و به این دلیل تلاش می‌کنیم تا کیفیت نمایشگاه در سطح قابل قبولی قرار داشته باشد.

زارع‌شاهی با اشاره به اینکه در سال‌ جاری تعداد روزهای برپایی نمایشگاه تقریبا دو برابر شده است، گفت: با افزایش تعداد روزهای برپایی این نمایشگاه فکر می‌کردیم که استقبال گردشگران روزانه کمتر شود ولی خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در سال گذشته بیش از 200 هزار نفر بازدید کننده داشته است و پیش بینی می‌شود بازدید کنندگان این نمایشگاه از مرز 350 تا 400 هزار نفر بگذرد.

*بیش از 65 ساعت پرواز نمایشی

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول با اشاره به اینکه پروازهای نمایشی این پایگاه شکاری برنامه‌ریزی شده هستند، تصریح کرد: این پروازها در نوروز سال‌ جاری چهار نوبت در روز و در هر نوبت یک ساعت به طول می‌انجامد.

وی با اشاره به اینکه زمان برپایی نمایشگاه هوایی این شهرستان 15 روز است، گفت: این نمایشگاه در 15 روز برپایی بیش از 65 ساعت پرواز نمایشی را برای بازدید کنندگان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/72006/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول