اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

شعار امسال با محوریت خانواده و مدرسه تبیین شده است

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: با محوریت خانواده و مدرسه شعار سال با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی تبیین شده و نسل آینده با ابعاد مختلف آن آشنا می‌شوند.

شعار امسال با محوریت خانواده و مدرسه تبیین شده است

حامد علامتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ما با بهره‌گیری از کارشناسان زبده این تبیین و روشنگری را انجام می‌دهیم و در تلاش هستیم تا با همراهی نظام مستحکم، خانواده نسل سوم و چهارم انقلاب را با اهداف و ارزش‌های متعالی شعار سال بیشتر آشنا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه روشنگری و دانایی‌محوری نسل آینده انقلاب سعی می‌کند از تمام ظرفیت‌ها برای بیان اندیشه‌ها و حماسه‌های انقلابی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و ... استفاده کند تا یک نسل حماسی تربیت یافته و در بستر تبیین و روشنگری اندیشه‌های انقلاب اسلامی تربیت شوند.

این مسئول ادامه داد: در همین زمینه علاوه بر محافل دانش‌آموزی و خانوادگی در ایام تعطیلات نوروزی با بهره‌گیری از تشکل‌های مردم‌ نهاد حوزه دانش‌آموزی سعی می‌کنیم اندیشه واقعی در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را برای نوجوانان و جوانان روشنگری کنیم.

علامتی نقطه اوج این امر را آشنا کردن دانش‌آموزان برای حضور در انتخابات با عنوان نقطه متعالی خلق حماسه سیاسی اعلام کرد و افزود: ما همه ‌ساله با برگزاری جشن‌های تکلیف سیاسی برای نسل آینده انقلاب سعی داریم آن‌ها را با ارزشمندترین جلوه مشارکت و حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی یعنی انتخابات آشنا کنیم.

وی گفت: ما در طول سال نیز سعی خواهیم کرد در قالب همایش‌ها، نشست‌ها و برنامه‌های عملیاتی به‌ویژه در ایام تعطیلات تابستان نسل آینده را با ابعاد مختلف حماسه سیاسی و اقتصادی بهتر آشنا کنیم تا لبیکی واقعی و عملی به فرمایشات مقام معظم رهبری گفته باشیم.

علامتی گفت: انتخابات و حضور گسترده مردم در این رویداد برای ما یک اصل مهم است و برای تربیت سیاسی دانش‌آموزان نیز این عرصه می‌تواند جولانگاه شایسته‌ای باشد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همچنین ایام فاطمیه را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: در این ایام هیئت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی در کل کشور برنامه‌های تعزیه و عزاداری اجرا می‌کنند تا حرمت شخصیت بی‌بدیل بانوی بزرگ اسلام و گوهر ناب عالم خلقت حضرت فاطمه زهرا (س) را گرامی بدارند.

علامتی تصریح کرد: این برنامه‌ها با هدف تکریم و تعظیم شعایر دینی و اسلامی و همچنین آشنا کردن نسل نوجوان و جوان با ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و تأسی از سبک زندگی آن حضرت صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/62003/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول