اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک / 46

هراسانیان: 2700 نفر از سمنان به مناطق عملیاتی دوران جنگ اعزام شدند

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اعزام 2 هزار و 700 نفر از استان به مناطق عملیاتی دوران جنگ و دفاع مقدس خبر داد.

هراسانیان: 2700 نفر از سمنان به مناطق عملیاتی دوران جنگ اعزام شدند

اسحاق هراسانیان در گفت‏وگو با خبرنگار  فارس در سمنان اظهار داشت: کاروان‌های عمومی راهیان نور از 26 اسفندماه سال گذشته رهسپار مناطق عملیاتی شدند.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 2 هزار و 700 نفر از طریق کاروان‌های اعزامی از شهرستان‌های دامغان، گرمسار و شاهرود در مناطق عملیاتی دوران جنگ حضور یافته‌اند.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عنوان کرد: زائران شهرستان‌های مهدیشهر، سمنان، میامی و آرادان نیز در روز‌های آینده به سیل عظیم کاروان‌های سرزمین‌های نورانی در جنوب کشور ملحق می‌شوند.

هراسانیان افزود: سفر به سوی سرزمین نور به مدت پنج روز رفت و برگشت در نظر گرفته شده است و بدین ترتیب، هر کاروان سه شبانه‌روز در مناطق عملیاتی حضور دارد.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطر نشان کرد: مقرهایی برای اسکان و تغذیه کاروان‌ها از جمله اردوگاه شهید زین‌الدین در موقعیت شهید شوکت‌پور و اردوگاه شهید شاطری در خرمشهر در نظر گرفته شده است.

هراسانیان با بیان این‌که کاروان‌های اعزامی در مدت حضور خود در مناطق عملیاتی از یادمان‌های مختلف بازدید خواهند کرد، افزود: کاروان‌های اعزامی در این مدت از مناطق عملیاتی شرهانی، فکه، طلائیه، هویزه، شلمچه، دهلاویه، اروندکنار، فتح‌المبین و پادگان دوکوهه دیدن خواهند کرد.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، ‌راه‌اندازی ایستگاه‌های بلوتوث، ایجاد نمایشگاه جنگ نرم در اردوگاه‌‌ها، بازدید از موزه دفاع مقدس در خرمشهر، معراج شهدای شهید محمودوند و اجرای رزمایش از جمله برنامه‌هایی است که برای عموم زائران در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: حضور خادمان شهدا، مبلغان، راویان، مداحان اهل بیت (ع) به همراه کاروان‌ها از دیگر اقداماتی است که برای ارائه و برگزاری هر چه بهتر اردوی راهیان نور به لحاظ کمی و کیفی در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش؛ امسال از استان سمنان شش کاروان از دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان‌های راهیان نور استان سمنان از 27 اسفندماه آغاز شده و تا 11 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول