اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تاکستان خبر داد

اعزام 1000 تاکستانی به اردو‌های راهیان‌ نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان از اعزام یک‌هزار تاکستانی در ایام نوروز به اردو‌های راهیان‌نور خبر داد.

اعزام 1000 تاکستانی به اردو‌های راهیان‌ نور

مسلم لطفی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: امروز با توجه به توطئه عظیم دشمنان در عرصه شبیخون فرهنگی و فتنه برای ایجاد استحاله و بحران هویت در بین نسل جوان توجه به میراث گرانقدر دفاع مقدس و احیای فرهنگ ایثار و شهادت امری مهم و انکار‌ناپذیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان تکیه به فرهنگ اهل‌ بیت و ولایت‌مداری را از راهکار‌های مقابله با تهاجم تمام جانبه دشمنان برشمرد و افزود: در اردو‌های راهیان‌ نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی نسل جوان با حضور در مناطق متبرک به خون شهدا در جنوب و غرب کشور و تبیین ایثار، فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان به نوعی با روح ملکوتی شهدای معظم ارتباط برقرار کرده و عرصه‌های ایثار و شهادت الگوی نسل جوان قرار می‌گیرد.

لطفی‌زاده شهادت را حرکت انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیکی به هستی مطلق بیان کرد و افزود: شهادت الی‌الله عشق به وصال محبوب و معشوق‌ در زیباترین شکل ممکن بوده و شهیدان با آگاهی از هدف خویش راه سیر‌ الی‌الله و جلب خشنودی الهی را طی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه راهیان‌ نور به عنوان متولی و خادم زائران با بهره‌گیری از توانمندی‌ و یاری سایر ارگان‌ها سالیانه به اعزام میلیونی مشتاقان اقدام می‌کند، تصریح کرد: زائران با سفر به این مناطق با عمق جانفشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان آشنا شده و در تعطیلات نوروزی سال 92 بیش از یک‌هزار تاکستانی به سرزمین‌های نور اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان با اشاره به مساعدت و کمک تمام‌جانبه مسئولان تاکستان در برپایی اردو‌های راهیان‌ نور عنوان کرد: بالغ بر سه هزار و 500 نفر اعزام زائر طی 11 ماه سال گذشته در سطح شهرستان تاکستان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در سال جاری با هماهنگی‌های صورت گرفته بالغ بر 54 دستگاه اتوبوس به استعداد دو هزار و 500 نفر از بسیجیان به منظور بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و در تابستان به غرب کشور اعزام ‌شده‌اند که دو هزار و 300 نفر از این تعداد زائر شامل اقشار دانش‌آموزی، اداری، کارگری و اصناف در هشت مرحله چهار روزه به جنوب کشور و در دو مرحله دیگر به غرب کشور اعزام شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان ادامه داد: همچنین در حدود 800 نفر از بسیجیان خواهر دانش‌آموزی و محلات، یک‌هزار و 100 نفر بسیجی برادر دانش‌آموز و محلات و 600 نفر از خانواده‌های بسیجیان حوزه‌های محلات و اقشار این شهرستان تاکنون به سفر معنوی راهیان‌ نور اعزام شده‌اند.

لطفی‌زاده ابراز داشت: همچنین هم‌زمان با سالگرد بیست‌ و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام‌ خمینی (ره) سه هزار نفر از بسیجیان این شهرستان به مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران اعزام شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه ناحیه تاکستان در طول سال نیز با برپایی اردو‌های زیارتی و سیاحتی به استان‌های دیگر به تحکیم اعتقادات و باور‌های بسیجیان اقدام می‌کند.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول