اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان:

راهیان نور گردهمایی بزرگ تفکرات انقلابی است

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان، راهیان‌نور را میدان بزرگ تعبد و تفکر دینی برشمرد و گفت: راهیان‌نور به تصویر کشاندن رشادت‌های رزمندگان اسلام است.

راهیان نور گردهمایی بزرگ تفکرات انقلابی است

محمد اسداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان برگزاری اردو‌های راهیان‌ نور را میدانی بزرگ برای گردهمایی تفکرات مختلف به‌ منظور دست‌یابی به هدف آرمانی و چرایی به‌ وقوع پیوستن دفاع مقدس همراه با معنویت دانست و اظهار داشت: این اردوها در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان با جدیت پیگیری می‌شود.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تاکستان با اشاره به اعزام دانشجویان تاکستان به اردوی زیارتی راهیان‌نور خاطرنشان کرد: مراسم اعزام راهیان‌نور دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه با عنوان «خاک بهشت دو» برگزار شد.

وی، انسجام در تدارک برنامه‌ها، اعزام دانشجویان به مناطق ناب و دست نخورده دفاع مقدس، حضور راویان با تجربه در مناطق و ارائه برنامه‌های فرهنگی را از فعالیت‌های به انجام رسیده در راهیان‌ نور سال جاری ذکر کرد و افزود: دانشجویان در این اردوی زیارتی، ضمن آشنایی با مناطق مختلف عملیاتی دفاع مقدس با سیره شهدا و رزمندگان نیز آشنا شده و در جریان رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان قرار گرفتند.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان، فضای اسکان مناسب و فضاسازی متناسب‌تر دینی را از برنامه‌های برجسته دیگر راهیان‌ نور دانشجویی تاکستان دانست و ابراز داشت: بهره‌گیری از راویان باتجربه از سرمایه‌های ارزشمند اردوی‌های زیارتی راهیان‌ نور بوده که با حضور خویش نقش بسزایی را در شکل‌گیری افکار و برداشت معنوی و صحیح‌تر دانشجویان از مناطق عملیاتی به ویژه برای افرادی که برای نخستین‌بار عازم مناطق جنگی می‌شوند بر عهده دارند.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان با بیان اینکه در اردو‌های راهیان‌ نور دانشجویان از هر یک از مناطق، ضمن بازدید خاطرات شهدا از زبان هم‌رزمان برای آنان بیان می‌شود، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا جزو برجسته‌ترین هدف‌های برپایی کاروان‌های راهیان‌نور است.

این مسئول ادامه داد: شناختی که دانشجویان از فرهنگ ایثار و شهادت به واسطه حضور در راهیان‌ نور به دست می‌آورند، بسیار ارزشمند بوده و دقیقاً بر طبق پیگیری و دنباله‌گیری آرمان‌های انقلاب اسلامی و رساندن پیام شهدا است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان، راهیان نور را به تصویر کشاننده رشادت‌های یاران و سربازان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای نسل کنونی دانست و تصریح کرد: راهیان‌ نور به دانشجویان یادآوری می‌کند که آنها نیز توانایی دارند تا در تمام سختی‌هایی که در حال حاضر با آن روبرو هستیم، همچنان هم‌پیمان، یار و یاور رهبر بوده و همانند شهدا امامزادگان عشق در آینده شوند.

گفتنی است؛ 240 دانشجوی برادر و خواهر دانشگاه آزاد تاکستان طی روز‌های گذشته از مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی بازدید کردند که تعدادی از دانشجویان شرکت‌کننده در حماسه راهیان‌نور دانشگاه آزاد تاکستان غیربومی بودند.

انتهای پیام/77005/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول