اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل:

نظارت‌های مشترک در کنترل تخلفات مؤثر بوده است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: راه‌اندازی اکیپ‌های نظارتی مشترک با دستگاه‌های دیگر در کنترل و از بین بردن زمینه‌های بسیاری از تخلفات راهگشا بوده است.

نظارت‌های مشترک در کنترل تخلفات مؤثر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل یحیی نقی‌زاده ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با حضور ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: در سالی که رهبر معظم انقلاب به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند همه متحد و همدل و در مسیری متعالی برای ارایه خدمات مطلوب حرکت می‌کنند تا در این عرصه نیز یک حماسه واقعی در میزبانی از هزاران گردشگر داخلی و خارجی رقم بخورد.

وی با بیان اینکه از روز اول تمام دستگاه‌ها با همدلی، هماهنگی و صمیمیت خدمات‌رسانی به مسافران را در سرلوحه هدف‌گذاری‌های خود قرار دادند، تصریح کرد:‌ بعد از گذشت سال‌ها از فعالیت ستاد تسهیلات سفر انسجام و هماهنگی در ارایه خدمات مطلوب در تراز بسیار خوبی قرار دارد و شاخصه این امر نیز ایجاد رضایتمندی در مخاطبان است.

نقی‌زاده به حضور کشیک‌های ادارات در ستاد تسهیلات به صورت 24 ساعته اشاره کرد و افزود: با برگزاری مانوری در روز 24 اسفندماه به صورت نمادین به همت هلال‌احمر با مشارکت بیش از 20 دستگاه، ستاد تسهیلات سفر فعالیتش را آغاز کرد و ما در قالب نشست‌ها و اکیپ‌های نظارتی مشترک سعی داریم موانع و مشکلات پیش رو در این عرصه را برطرف کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل به همکاری خوب شهرداری‌ها در تنظیف عمومی و همچنین راه‌اندازی سفره‌های هفت سین در ورودی شهرها اشاره کرد و ادامه داد:‌ همه این کارها نقطه قوتی است تا بتوان فعالیت‌ها را انسجام بخشید.

نقی‌زاده از ورود بیش از 30 هزار گردشگر داخلی و خارجی به استان اردبیل از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه معاون صدا و سیمای مرکز اردبیل در سخنانی به تدارک برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ویژه در ایام نوروز با هدف معرفی جاذبه‌های توریستی و گردشگری استان اشاره کرد و بیان داشت: با تهیه و پخش برنامه‌های مستند و گزارش‌های خبری سعی می‌کنیم مسافران و گردشگران ورودی به استان را با جاذبه‌ها بهتر و بیشتر آشنا کنیم.

معاون راه و شهرسازی استان اردبیل نیز از فعالیت 294 راهدار برای ارایه خدمات به مسافران و گردشگران در مسیرهای مواصلاتی استان خبر داد.

در این جلسه یکی از مسئولان حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل نیز به رشد هزار برابری فروش بلیط از طریق اینترنت اشاره کرد و گفت:‌ حمل و نقل و پایانه‌ها به صورت 24 ساعته در ارایه سرویس به مردم آمادگی دارد.

اما یکی از مسئولان فرودگاه اردبیل نیز با اعلام اینکه از 25 اسفندماه تاکنون 28 سوت پرواز با جابه‌جایی یک‌هزار و 616 مسافر ورودی به مقصد استان اردبیل انجام شده است، افزود: در همین مدت یک‌هزار و 392 مسافر نیز از استان اردبیل خارج شدند.

اما اوقاف و امور خیریه استان نیز در این ایام علاوه بر باز نگه داشتن اکثر مساجد استان در ارایه سرویس به مسافران و گردشگران و فعال بودن سرویس‌های بهداشتی آنها طرح آرامش بهاری را در 16 امامزاده برجسته استان برگزار می‌کند.

به همت حفاظت محیط زیست استان اردبیل نیز موزه تاریخ طبیعی به صورت رایگان در این ایام آماده بازدید علاقمندان است و در مناطق چهارگانه حفاظت محیط زیست که 10 درصد مساحت استان را تشکیل می‌دهد یگان‌های حفاظت آماده ارایه خدمات هستند.

انتهای پیام/62006/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول