اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران تاکید کرد

نظارت ویژه بر قیمت کالاها در مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: نظارت بر قیمت کالاها در مازندران ویژه پیگیری شود.

نظارت ویژه بر قیمت کالاها در مازندران

‌‌‌ به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران با اعلام اینکه فضای توام با آرامش و عقلانیت در سطح استان مازندران در این روزها حاکم است، اظهار داشت: وضعیت ترافیک در سطح استان مازندران با توجه به اقدامات به موقع عوامل انتظامی روان است.

ابراهیمی در ادامه با اعلام اینکه برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر در مازندران با رویکرد فرهنگی باید پیگیری شود، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا ظرفیت‌های فرهنگی مازندران را به خوبی نشان دهیم.

وی با اشاره به اتفاقات چهارشنبه‌سوری در مازندران خاطرنشان کرد: در مازندران با 60 درصد کاهش فوتی و 15 درصد کاهش جرائم مواجه بودیم.

این مسئول خواستار رسیدگی به مشکلات و نارسایی‌های موجود در سطح استان مازندران شد و تاکید کرد: قیمت کالاها در سطح استان مازندران با حساسیت ویژه پیگیری شود و با اخلال‌گران بازار باید برخورد شود.

ابراهیمی در ادامه از افزایش 19 درصدی مسافران نوروزی در سطح استان مازندران خبر داد و گفت: در روزهای آینده نیز شاهد حضور گسترده مسافران در سطح استان مازندران هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاد تسهیلات سفر در استان مازندران از 28 اسفند سال گذشته تا 20 فروردین ماه در سطح استان مازندران برای ارائه خدمات و مشکلات نوروزی مسافران در سطح استان مازندران تشکیل می شود.

ستاد تسهیلات سفر مازندران با ارائه دو شماره 09669 و 01512277212 آماده رسیدگی به شکایات و انتقادات مردم در طی ایام نوروز است.

انتهای پیام/86004/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول