اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح عیدانه در کهگیلویه و بویراحمد

گردشگران شادی‌هایشان را با فقرا تقسیم می‌کنند

خبرگزاری فارس: با اجرای طرح عیدانه گردشگران و مسافران وارد شده به هر منطقه با مشارکت در این طرح به نیازمندان و مستمندان عیدی می‌دهند.

گردشگران شادی‌هایشان را با فقرا تقسیم می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در حالی شاهد ورود گردشگران به اقصی نقاط کشور و مناطق دیدنی ایران زمین هستیم که همواره افراد و خانواده‌های زیادی وجود دارند که به علت فقر و نداری قادر به تدارک یک سفر نیستند و کام آن‌ها در روزهای شیرین نوروز از رنج‌ها و نداری‌ها تلخ است.

شهر یاسوج و دیگر شهرهای گرمسیری و سردسیری استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد نیز این روزها شاهد ورود گردشگران و مسافرانی است که به مقصد این استان از نقاط مختلف کشور راهی شدند تا نوروز 92 را در کنار ساده‌دلان لرنشین بگذرانند.

اما همه این شور و هیجان‌های یک سفر و یک عید در نگاه‌های غم‌آلود محرومان و فقرا گم می‌شود، اگر ما شادی‌هایمان را با آن‌ها تقسیم نکنیم.

به گزارش فارس، طرح عیدانه با چنین هدفی در نظر گرفته شده تا گردشگران در هر منطقه مددجویان و نیازمندان را از نظر دور نگه ندارند و شادی خود را با آن‌ها تقسیم کنند.

* عیدی گردشگران به نیازمندان هر منطقه

سرافراز آوری، معاون مشارکت‌های کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با دفاع از این طرح به خبرنگار فارس گفت: این طرح به مناسبت عید نوروز در همه معابر، ورودی‌ها و خروجی‌های شهرها، مراکز مذهبی و سیاحتی، تفرج‌گاه‌ها و مناطق خوش آب و هوای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود تا احسان و نیکوکاری فراتر از زمان و مکان همواره در روح جامعه و انسان‌ها جاری باشد.

وی بیان کرد: این طرح هدیه عیدانه مردم و گردشگران به مستمندان و نیازمندان هر منطقه است.

آوری با بیان اهمیت این طرح ادامه داد: در کنار چادرهای هلال‌احمر و گردشگری، کمیته امداد اقدام به برپایی چادرهایی می‌کند که گردشگران و مسافران با حضور در این چادرها کمک‌های خود را به دست نیازمندان و فقرا می‌رسانند.

وی از همه مردم، گردشگران، سیاحت‌گران و تورهای توریستی مذهبی و سیاحتی درخواست کرد تا برای شاد کردن دل کسانی که مشکلات مالی دارند در این طرح مشارکت کنند.

معاون مشارکت‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد طرح عیدانه را موجب فراگیر شدن نشاط، شادابی، همنوع‌نوازی و همدردی در میان جامعه خواند و تصریح کرد: گردشگران با ورود به هر منطقه از نیازمندان و فقرای آن منطقه غافل نمی‌شوند و در حد توان خود آن‌ها را نیز در شادی خود شریک می‌کنند.

انتهای پیام/82005/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول