اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای فریدونکنار خبر داد

افزایش 69 درصدی تأمین آب شرب در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب فریدونکنار از افزایش 69 درصدی تأمین آب شرب در این شهرستان خبر داد.

افزایش 69 درصدی تأمین آب شرب در فریدونکنار

حمیدرضا خدابخش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فریدونکنار اظهار داشت: تعویض الکترو پمپ و منصوبات چاه شماره چهار برای افزایش دبی ورودی به شهر فریدونکنار انجام شده است.

وی افزود: از ابتدای سال 87 تاکنون با حفر و بهره‌برداری از دو حلقه چاه جدید، اسید شویی، بهسازی و تغییر منصوبات چاه‌های قدیمی در مجموع 90 لیتر در ثانیه به دبی استحصالی چاه‌ها افزوده شد.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه فریدونکنار تصریح کرد: ظرفیت استحصال یا میزان تأمین آب شرب شهرستان از 130 لیتر در ثانیه به 220 لیتر در ثانیه معادل 69 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: آب شربی که در شبکه توزیع می‌کنیم و به دست مصرف کننده می‌رسد ابتدا پس از استحصال از هشت حلقه چاه درویش‌خیل وارد مخزن می‌شود.

خدابخش‌پور با اشاره به کلرزنی آب شرب استحصالی گفت: آب شرب کلرزنی شده با انتقال 25 کیلومتر توسط خط انتقال 500 میلی‌متری وارد سه باب مخزن فریدونکنار می‌شود.

وی ادامه داد: این آب شرب سپس پمپاژ و وارد شبکه شهری می‌شود که در تمام مراحل تولید، انتقال و توزیع مورد آزمایشات میکروبی، شیمیایی و کلرزنی قرار گرفته و از اطمینان کامل برخوردار است.

انتهای پیام/86022/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول